Lufthansa old First Class: ανασκόπηση πτήσης με Boeing 747-8 (FRA-HND)

Θέση 2A

Από τότε που άρχισα να ενδιαφέρομαι για τα αεροπορικά ταξίδια, ονειρευόμουν να πετάξω στην πρώτη θέση. Τον Νοέμβριο του 2025, κατάφερα τελικά να προγραμματίσω ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Ιαπωνία που περιελάμβανε πτήσεις πρώτης θέσης με τη Lufthansa.

Πήγα εκεί με το παλιό προϊόν σε ένα Boeing 747-8 και επέστρεψα με την ολοκαίνουργια πρώτη θέση Allegris σε ένα Airbus A350-900.

Αναζήτηση του φθηνότερου ναύλου Πρώτης Θέσης

Η Lufthansa είναι μέλος της Star Alliance, όπου χρησιμοποιώ το Miles + Bonus της Aegean Airlines of Greece ως το κύριο πρόγραμμα τακτικών επιβατών μου για να κερδίζω μίλια.

Ενώ είναι δυνατή η κράτηση πτήσεων Πρώτης Θέσης της Lufthansa μέσω αυτού του προγράμματος, η διαθεσιμότητα αφορά μόνο την παλιά διάταξη και όχι τη νέα Πρώτη Θέση Allegris, όπου υπάρχουν μόνο 3-4 θέσεις στο αεροπλάνο.

Δεν θα είχε νόημα να κλείσετε μόνο μια πτήση χωρίς επιστροφή για μίλια, καθώς οι ναύλοι Πρώτης Θέσης χωρίς επιστροφή δεν είναι συνήθως πιο κερδοφόροι από τις πτήσεις μετ' επιστροφής.

Ως εκ τούτου, δεν είχα άλλη επιλογή από το να αγοράσω την πτήση επιστροφής με "μετρητά".

Περιγράφω περισσότερα σχετικά με την εύρεση δρομολογίων στα οποία πετάει η νέα Πρώτη Θέση του Allegris σε αυτή την κριτική.

Τελικά, η επιλογή έπεσε στο Τόκιο, το οποίο είναι μια αρκετά μεγάλη πτήση για να απολαύσω την Πρώτη Θέση, συν το ότι ήταν βολικό να επισκεφθώ την Ιαπωνία για δουλειά και να ενημερώσω μερικούς οδηγούς για τον ιστότοπό μας.

Μετά από αρκετό ψάξιμο και υπολογισμό διαφόρων συνδυασμών, επέλεξα την πτήση Κάιρο - Τόκιο με επιστροφή, με την ιδέα να δοκιμάσω την παλιά Πρώτη Θέση στη διαδρομή προς τα εκεί και τη νέα Allegris στη διαδρομή προς τα πίσω.

Το εισιτήριο από το Κάιρο ήταν μακράν το φθηνότερο - πλήρωσα 5 200 ευρώ. Αγόρασα τις πτήσεις απευθείας από την ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας lufthansa.com.

Οι φθηνότερες πτήσεις από την Πράγα και τις γύρω περιοχές θα κόστιζαν περίπου 10 000 eur και βρήκα τις φθηνότερες πτήσεις απευθείας από ευρωπαϊκά αεροδρόμια από το Όσλο και τη Λισαβόνα με τιμές γύρω στα 7 000 eur.

Συνδετήριες πτήσεις από Κάιρο

Έφτιαξα μόνος μου το δρόμο για το Κάιρο από την Πράγα, χρησιμοποιώντας και περιγράφοντας το αεροδρόμιο Sphinx SPX στον οδηγό μας και επισκεπτόμενος το νεοανοιγμένο GEM - Μεγάλο Αιγυπτιακό Μουσείο.

Το εισιτήριο της πρώτης θέσης περιλάμβανε πτήσεις ανταπόκρισης σε business class, καθώς η πρώτη θέση δεν διατίθεται στα περιφερειακά αεροπλάνα. Κριτικές και για αυτές τις πτήσεις μπορείτε να βρείτε σε αυτούς τους συνδέσμους:

Check-in στο ιδιωτικό σαλόνι του αεροσταθμού First Class

Εσκεμμένα επέλεξα αυτόν τον συνδυασμό πτήσεων για να μου δώσει τον μεγαλύτερο δυνατό χρόνο παραμονής στη Φρανκφούρτη. Τελικά ήταν πάνω από 22 ώρες, οπότε κατάφερα να περιηγηθώ στις όμορφες χριστουγεννιάτικες αγορές της Φρανκφούρτης!

Αλλά ο κύριος λόγος ήταν φυσικά να επισκεφθώ το παγκοσμίως διάσημο First Class Terminal (FCT), ίσως το καλύτερο σαλόνι αεροδρομίου στον κόσμο, που βρίσκεται σε ένα εντελώς ξεχωριστό κτίριο από τον κύριο τερματικό σταθμό.

Μπορείτε να βρείτε την πλήρη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών, στην κριτική μου για το First Class Terminal της Φρανκφούρτης.

Επιβίβαση με λιμουζίνα

Ο έλεγχος διαβατηρίων πραγματοποιείται απευθείας στον Αεροσταθμό Πρώτης Θέσης, από όπου οι επιβάτες μεταφέρονται στο αεροπλάνο με λιμουζίνα.

Εάν είστε ο μοναδικός επιβάτης στην πτήση, θα ταξιδέψετε με μια νέα BMW 7 Series.

Στην περίπτωσή μου, υπήρχαν συνολικά 3 επιβάτες στην πτήση για το Τόκιο, οπότε μεταφερθήκαμε με ένα Volkswagen Multivan.

Βγαίνουμε από το αυτοκίνητο στον διάδρομο προσγείωσης, όπου στη συνέχεια μπαίνουμε μέσα στο ασανσέρ που μας μεταφέρει στην τυπική γέφυρα επιβίβασης.

Η καμπίνα της Πρώτης Θέσης στο ρύγχος του 747-8

Μου άρεσε η παλιά πρώτη θέση της Lufthansa, αν κρίνω από τις φωτογραφίες και τα βίντεο, αλλά στις μέρες μας θα έλεγα ότι ανταποκρίνεται περισσότερο στα πρότυπα της πολύ καλής business class.

Είμαι λοιπόν πολύ ανυπόμονος να δω ποια θα είναι τα συναισθήματά μου στην πραγματική ζωή.

Αν πετούσα με διαφορετικό αεροπλάνο, πιθανόν να ήταν χειρότερα. Αλλά η καμπίνα της πρώτης θέσης στο εμβληματικό Boeing 747-8, τοποθετημένη ακριβώς στη μύτη όπου το αεροπλάνο στενεύει, δημιουργεί απλώς μια ακαταμάχητη και πολύ premium αίσθηση!

Στο Boeing 747-8, υπάρχουν πάντα τρία καθίσματα σε κάθε πλευρά δίπλα στα παράθυρα και στη συνέχεια δύο καθίσματα στη μέση το ένα δίπλα στο άλλο, ιδανικά για ζευγάρια, για παράδειγμα.

Άνετο κάθισμα, λίγη ιδιωτικότητα

Δεν μπορώ να πω τίποτα αρνητικό για το ίδιο το κάθισμα. Είναι πραγματικά ευρύχωρο και πολύ άνετο.

Το κάθισμα έχει πλάτος 78 cm (30,5') και η απόσταση μεταξύ των σειρών είναι 210 cm (83').

Εκτιμώ πραγματικά τον τεράστιο αποθηκευτικό χώρο, ο οποίος είναι ασύγκριτα μεγαλύτερος από τη νέα πρώτη θέση Allegris του Airbus A350.

Έχω δύο ευρύχωρες θήκες μεταξύ του καθίσματος και των παραθύρων που μπορούν να χωρέσουν όλα τα έγγραφά μου, όπως διαβατήριο, κάρτες επιβίβασης, αλλά ίσως και ένα μεγάλο τυπωμένο μενού ή μεγάλα ακουστικά.

Υπάρχει επίσης ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος στο υποπόδιο, το οποίο μπορείτε να μετακινήσετε πιο κοντά και να βάλετε τα πόδια σας.

Μπορώ να αποθηκεύσω το παλτό, το σακάκι και άλλα μικροαντικείμενα στην ντουλάπα στο μπροστινό μέρος της καμπίνας κοντά στην πόρτα.

Το Boeing 747-8 διαθέτει επίσης στάνταρ ντουλαπάκια πάνω από τα κεφάλια, στα οποία αποθηκεύω το σακίδιό μου. Αυτό λείπει από το Airbus A350 στη νέα Πρώτη Θέση Allegris, για παράδειγμα.

Επιλέγω ήδη εκ των προτέρων τη θέση 2Α. Σε αντίθεση με τη νέα Business Class της Lufthansa Allegris, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την επιλογή συγκεκριμένης θέσης στην Πρώτη Θέση.

Εκ των υστέρων, ωστόσο, μετανιώνω λίγο για την επιλογή αυτή. Ενώ οι θέσεις 2A και 2K είναι οι πιο απομακρυσμένες από όλες τις άλλες, βρίσκονται ακριβώς δίπλα στον πάγκο που χρησιμοποιεί το πλήρωμα για την εξυπηρέτηση.

Έτσι, η ιδιωτικότητα δεν είναι ακριβώς ιδανική και την επόμενη φορά μάλλον θα επέλεγα τις θέσεις 1A ή 1K ακριβώς στη μύτη του αεροπλάνου.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα της θέσης, ωστόσο, είναι η έλλειψη πόρτας, κουρτίνας ή οτιδήποτε άλλο που να με διαχωρίζει εντελώς από τη γύρω καμπίνα.

Απλά το περιμένω αυτό στη σύγχρονη, ποιοτική πρώτη θέση στις μέρες μας (και το πήρα στο ταξίδι της επιστροφής σε μια καμπίνα Allegris, για παράδειγμα).

Το κάθισμα διαθέτει μεν συρόμενη οθόνη, αλλά δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Η ιδιωτικότητα είναι απλώς εφάμιλλη των καλύτερων σύγχρονων business class.

Τοποθέτηση και χειριστήρια του καθίσματος

Μπορείτε να αναδιπλώσετε το κάθισμα μόνοι σας και πολύ εύκολα ανά πάσα στιγμή σε σχεδόν οποιαδήποτε θέση μέχρι και σε οριζόντια θέση lie-flat.

Ο χειρισμός είναι απλός και διαισθητικός και ελέγχεται από χειροκίνητα κουμπιά στο δεξί υποβραχιόνιο.

Πώς κοιμήθηκα; Υπέροχα!

Αποσύρομαι για το βράδυ μετά το δείπνο.

Ενώ μπορώ να ξεδιπλώσω το κάθισμα σε οριζόντια θέση μόνος μου, τα κλινοσκεπάσματα, το στρώμα και η κουβέρτα αποθηκεύονται σε διαμερίσματα στο ρύγχος του αεροσκάφους στα οποία έχει πρόσβαση μόνο το πλήρωμα.

Το μήκος του κρεβατιού είναι 205 cm (81''), οπότε ακόμη και πολύ ψηλοί άνθρωποι μπορούν να κοιμηθούν σε αυτό.

Σε συνδυασμό με το πλάτος που ξεπερνά τα 70 cm, το κρεβάτι είναι εξαιρετικά ευρύχωρο και άνετο.

Το πάπλωμα και το στρώμα είναι υπέροχα, μαλακά και ζεστά.

Δεν μπορώ παρά να θεωρήσω το κρεβάτι εξίσου άνετο με αυτό που έχω στο σπίτι μου και κοιμήθηκα υπέροχα.

Το μόνο μειονέκτημα, ίσως σε σύγκριση με τη νέα πρώτη θέση του Allegris, είναι η προαναφερθείσα έλλειψη πόρτας ή πλήρους σήτας που να χωρίζει το κάθισμα από τον περιβάλλοντα χώρο.

Τα φώτα της καμπίνας χαμηλώνουν κατά τη διάρκεια της νύχτας, αλλά αν ο επιβάτης μπροστά σας ανάψει μια λάμπα ανάγνωσης, το φως σχεδόν τυφλώνει ολόκληρη την καμπίνα.

Έχω το κρεβάτι μου διπλωμένο πίσω στο κάθισμα περίπου 2 ώρες πριν από την προσγείωση. Συνολικά, κοιμήθηκα περίπου λιγότερο από 7 ώρες.

Φαγητό και ποτό κατά τη διάρκεια της πτήσης

Η εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι η ίδια τόσο στην παλιά όσο και στη νέα πρώτη θέση της Allegris και διαφέρει μόνο ανάλογα με το αν έχετε νυχτερινή ή ημερήσια πτήση.

Η πτήση μου από τη Φρανκφούρτη προς το Τόκιο αναχωρεί λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι και φτάνει την επόμενη μέρα περίπου στις 10 το πρωί.

Ποτό καλωσορίσματος και εκτυπωμένο μενού

Το πρώτο που φτάνει είναι ένα ποτό καλωσορίσματος, ελιές, ξηροί καρποί και μια ζεστή υγρή χαρτοπετσέτα.

Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε ποτό είναι διαθέσιμο στο αεροσκάφος, εγώ επέλεξα την παραδοσιακή σαμπάνια.

Πριν από την αναχώρηση, όλοι οι επιβάτες λαμβάνουν ένα τυπωμένο μενού και έναν πολύ περιεκτικό κατάλογο κρασιών.

Οποιοσδήποτε αριθμός ποτών ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της πτήσης

Μπορείτε να ζητήσετε οποιοδήποτε ποτό ή μικρά σνακ, όπως μπισκότα και κράκερ, ανά πάσα στιγμή.

Πριν από το κυρίως γεύμα πίνω το αγαπημένο μου κοκτέιλ με την υπογραφή της Lufthansa - το Avionic.

Ο μπουφές είναι τεράστιος και βαρύς και σας τον σερβίρει πάντα το πλήρωμα. Ωστόσο, αν θέλετε, μπορείτε να του δώσετε φιλοδώρημα και μόνοι σας. Το τραπέζι βρίσκεται σε ένα από τα διαμερίσματα κάτω από τα παράθυρα.

Σερβίρισμα ορεκτικών και χαβιαριού

Πριν ακόμη από το κύριο σέρβις έρχεται το χαβιάρι - το χαρακτηριστικό προϊόν της πρώτης θέσης της Lufthansa. Το σέρβις χαβιαριού είναι απλώς μια έννοια σε αυτή την αεροπορική εταιρεία που όλοι οι τακτικοί επιβάτες και οι λάτρεις των πτήσεων είναι εξοικειωμένοι με αυτήν.

Το ορεκτικό είναι πολύ φρέσκο, πολύχρωμο, ελαφρύ και νόστιμο! Μου αρέσει η παρουσίαση και σε σύγκριση με την υπηρεσία της business class, υπάρχει περισσότερο φαγητό και πολύ μεγαλύτερη ποικιλία.

Το κύριο πιάτο

Για το κυρίως πιάτο, επιλέγω το ψάρι - πεσκαντρίτσα - με σάλτσα Beurre Blanc. Αυτή τη φορά η παρουσίαση για μένα είναι πολύ χειρότερη από τα ορεκτικά, αλλά το πιάτο είναι νόστιμο και κυρίως ελαφρύ. Ακριβώς όπως το φαντάζομαι κατά τη διάρκεια μιας πτήσης μεγάλων αποστάσεων.

Δεν πεινάω και δεν είμαι ταυτόχρονα υπερτροφικός.

Επιδόρπιο

Επίσης, επειδή επέλεξα ένα μάλλον ελαφρύτερο ορεκτικό και κυρίως πιάτο, έχω την πολυτέλεια να αμαρτήσω λίγο στο επιδόρπιο!

Λατρεύω το παραδοσιακό γερμανικό Kaiserschmarren. Εδώ το παίρνω με σάλτσα δαμάσκηνου και ένα υπέροχο παγωτό βανίλια. Δεν νομίζω ότι έχω φάει ποτέ καλύτερο κρακεράκι καίσαρα.

Για επιδόρπιο πίνω τσάι από βότανα για να κοιμηθώ καλύτερα.

Για τελευταίο επιδόρπιο, παίρνουμε πραλίνες, που η Lufthansa έχει πάντα υπέροχες.

Mid-flight snack

Πριν πάω για ύπνο, παίρνω ένα καλάθι με γλυκά και αλμυρά κράκερ από το πλήρωμα, τα οποία είναι διαθέσιμα στο μαγειρείο για όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Αλλά αυτό είναι μια ωραία πινελιά - έχω τα σνακ ανά πάσα στιγμή διαθέσιμα ακριβώς στο κάθισμά μου.

Πρωινό

Ενώ υπάρχει επιλογή πρωινού στο μενού, στην πραγματικότητα το πλήρωμα περνάει από το καλάθι με το πρωινό και μπορείτε να διαλέξετε και να συνδυάσετε απολύτως οποιοδήποτε στοιχείο του μενού.

Επιλέγω ένα μάλλον πιο υγιεινό πρωινό και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Αν πεινάω ακόμα, δεν υπάρχει πρόβλημα να ζητήσω από το πλήρωμα περισσότερα είδη από το μενού πρωινού.

Για να μην είναι τόσο υγιεινό, τρώω ένα σαλιγκάρι κανέλας μετά το πρωινό.

Τέλος, πριν από την προσγείωση, παίρνουμε το παραδοσιακό κουτί με τις τέσσερις καρδιές σοκολάτας φουντουκιού.

Amenity-kit και άλλος εξοπλισμός

Το κάθισμα είναι εξοπλισμένο με ένα εξαιρετικά άνετο μαξιλάρι και μια κουβέρτα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της πτήσης. Για τον ύπνο, στη συνέχεια θα λάβετε άλλη μια κουβέρτα και κλινοσκεπάσματα από το πλήρωμα.

Φυσικά υπάρχουν εξαιρετικά άνετες παντόφλες, τις οποίες κρατάω ως αναμνηστικό. Στη συνέχεια, τις ξεχνάω την πρώτη νύχτα σε ένα ξενοδοχείο κάψουλας στο Τόκιο.

Στο διαμέρισμα δίπλα στο κάθισμα θα βρείτε αυτόν τον εξοπλισμό:

  • Ακουστικά ακύρωσης θορύβου για το IFE (αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δικά σας ακουστικά που συνδέονται στην οθόνη μέσω Bluetooth)
  • Ακίνητο νερό 0,5 λίτρα

  • Amenity-kitτο οποίο περιλαμβάνει:
    • Οδοντόβουρτσα + μικρή οδοντόκρεμα
    • ένα υγρό μαντηλάκι
    • ωτοασπίδες
    • μάσκα ματιών
    • κάλτσες
    • καλλυντικά Augustinus Bader - ταλκ ελαφιού για τα χείλη, κρέμα χεριών
    • χτένα
    • κουτάλι για τα παπούτσια

Λίγο μετά την έναρξη, θα πάρω ακόμα την προσφορά πιτζάμας - 3 μεγέθη είναι διαθέσιμα: M, L και XL.

Θεωρώ ότι οι πιτζάμες είναι ανεκτίμητες για τις μεγάλες πτήσεις στην πρώτη ή την επαγγελματική θέση. Είναι υπέροχο να κοιμάμαι με μη πολιτικά ρούχα που μπορώ επίσης να βάλω σε κρεμάστρες στο ντουλάπι μου στην πρώτη θέση.

Μπορείτε να πάρετε ελεύθερα μπουκάλια με στοματικό διάλυμα, υγρά μαντηλάκια ή κρέμες χεριών στις τουαλέτες της πρώτης θέσης που είναι μόνο για τους επιβάτες.

Εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης και άψογο πλήρωμα

Το πλήρωμα ήταν σημαντικός παράγοντας για την υπέροχη εμπειρία.

Έχω ακούσει από πολλές πλευρές αρκετά αντικρουόμενες εντυπώσεις για το πλήρωμα της premium class της Lufthansa, αλλά δεν μπορώ να το κατηγορήσω καθόλου.

Οι αεροσυνοδοί δημιούργησαν μια πολύ φιλική και πολιτισμένη ατμόσφαιρα στο αεροσκάφος, διατηρώντας παράλληλα απόλυτο επαγγελματισμό. Δεν χρειάστηκε να τους ζητήσω ενεργά τίποτα απολύτως. Το πλήρωμα ερχόταν πάντα μόνο του όταν έβλεπε ότι ήθελα, για παράδειγμα, να ξεδιπλώσω το κρεβάτι ή, αντίθετα, να κατεβάσω το τραπέζι.

Εξαιρετική και απολύτως άψογη δουλειά!

Σύστημα ψυχαγωγίας

Η οθόνη ανάλυσης 4Κ είναι μεγάλη και τα χειριστήρια είναι είτε αφής απευθείας στην οθόνη (είναι όμως πολύ μακριά από το κάθισμα) είτε μέσω χειροκίνητου χειριστηρίου.

Τα συνηθισμένα παλιά καθίσματα της Πρώτης Θέσης διαθέτουν οθόνη 17 ιντσών.

Η επιλογή ταινιών και σειρών είναι άφθονη και εκτιμώ ιδιαίτερα την πολύ μεγάλη ποικιλία του ευρωπαϊκού κινηματογράφου.

Wi-fi

Για τους επιβάτες της Πρώτης Θέσης, το διαδίκτυο είναι διαθέσιμο δωρεάν καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης - σε αντίθεση με την Business Class.

Πριν από την απογείωση θα λαμβάνετε πάντα μια κάρτα με έναν κωδικό, τον οποίο εισάγετε όταν συνδέεστε στο Fly Net.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό πολλές φορές σε πολλές συσκευές.

Το διαδίκτυο είναι πάντα διαθέσιμο στο επίπεδο πτήσης και η διαθεσιμότητα μπορεί να είναι ανεπαρκής, για παράδειγμα όταν πετάτε πάνω από πολικές περιοχές.

Συμπέρασμα: Η παλιά Πρώτη Θέση μοιάζει περισσότερο με μια ποιοτική επιχειρηματική θέση.

Αποκομίζω πολύ θετικές εντυπώσεις από την πτήση - ιδίως χάρη στο εξαιρετικά εξαιρετικό πλήρωμα.

Οι υπηρεσίες και η εξυπηρέτηση στο αεροσκάφος είναι, θα έλεγα, μέτριες, ίσως λίγο πάνω από το μέσο όρο για τα δεδομένα της πρώτης θέσης. Οι αεροπορικές εταιρείες από τη Μέση Ανατολή ή τη Νοτιοανατολική Ασία έχουν απλώς υπηρεσίες που είναι μια κλάση καλύτερες.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην παλιά πρώτη θέση είναι το κάθισμα και κυρίως η ιδιωτικότητα. Αυτό είναι συχνά καλύτερο στην πιο σύγχρονη business class.

Τα καθίσματα στην παλιά πρώτη θέση της Lufthansa δεν χωρίζονται από τον διάδρομο με καμία πόρτα ή κουρτίνα από το δάπεδο μέχρι την οροφή, αλλά μόνο με ένα σχετικά χαμηλό παραβάν που απλά δεν μπορεί να δημιουργήσει την αίσθηση της απόλυτης ιδιωτικότητας.

Πλεονεκτήματα

  • ✅ Κομψός σχεδιασμός καμπίνας με το εμβληματικό ζωντανό τριαντάφυλλο σε κάθε κάθισμα
  • ✅ Πολύ άνετο κρεβάτι και εξαιρετικά λευκά είδη
  • ✅ Επαγγελματικό πλήρωμα και φιλικό πλήρωμα ταυτόχρονα - άψογη εξυπηρέτηση
  • ✅ Αεροσταθμός πρώτης θέσης στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης
  • ✅ Σχετικά καλή τιμή σε σύγκριση με άλλες πρώτες θέσεις
  • ✅ Δυνατότητα κράτησης της παλιάς Πρώτης Θέσης της Lufthansa και με άλλα μίλια συχνών επιβατών
  • ✅ Υπηρεσία χαβιαριού

Μειονεκτήματα

  • ❌ Έλλειψη ιδιωτικότητας σε σύγκριση με άλλες πρώτες θέσεις
  • ❌ Συνολικά ένα παλιό προϊόν που μοιάζει περισσότερο με υψηλή business class

Παρόμοιες πτήσεις με ανταπόκριση πραγματοποιούνται συνήθως μέσω των κύριων κόμβων της Lufthansa - Μόναχο (MUC) και Φρανκφούρτη (FRA ) - των οποίων τους αναλυτικούς οδηγούς αεροδρομίων μπορείτε να βρείτε εδώ.

Βρείτε τιμές business class στο lufthansa.com

Ελέγξτε τις άλλες αξιολογήσεις μας για την επιχειρηματική ή την πρώτη θέση.

Έμειναν ερωτήσεις;

Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...

1 σχόλιο

Συνδεθείτε στο Cestee

... η παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα

Συνεχίστε με το Facebook

Δεν έχετε ακόμη τον ταξιδιωτικό σας λογαριασμό; Εγγραφείτε