Lufthansa CRJ900: Επισκόπηση business class εσωτερικού (MUC-FRA)
Μέρος του μεγάλου ταξιδιού μου στην Ιαπωνία στην Πρώτη Θέση περιελάμβανε αρκετές περιφερειακές πτήσεις με αεροπλάνα που δεν διαθέτουν καθόλου Πρώτη Θέση. Έτσι, αυτές οι ενδιάμεσες στάσεις έγιναν σε Business Class.
Και μία από τις πτήσεις μου ήταν μια σύντομη εσωτερική διέλευση στη Γερμανία μεταξύ Μονάχου MUC και Φρανκφούρτης FRA.
- ⬅️ Προηγούμενη πτήση: CAI-MUC.
- ➡️ Επόμενη πτήση: 747-8 FRA-HND
Αγορά πτήσης και check-in
Σίγουρα δεν θα αγόραζα από μόνος μου μια τέτοια πτήση business class, γι' αυτό περιγράφω λεπτομερώς την ιδέα να πετάξω στην Ιαπωνία στην πρώτη θέση σε αυτή την ανασκόπηση.
Το check-in έγινε ήδη στο CAI του Καΐρου, το οποίο περιγράφω λεπτομερώς σε αυτή την κριτική.
Στο Μόναχο, έκανα μόνο μια στάση περίπου 2 ωρών χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείψω τη ζώνη διέλευσης.
Ελέγξτε τις τιμές της business class στο lufthansa.com
- Μόναχο MUC - Φρανκφούρτη FRA
- Χρόνος πτήσης: Φρανκφούρτη - Φρανκφούρτη Φρανκφούρτη - Φρανκφούρτη: 45 λεπτά
- Θέση: 3A
- Aircraft: Bombardier CRJ-900, D-ACNT
Σαλόνι Senator στο Μόναχο και επιβίβαση
Δεν έχω σχέδια για ψώνια κατά τη σύνδεση, οπότε κατευθύνομαι κατευθείαν στο σαλόνι.
Παρόλο που συνδέομαι μόνο μεταξύ δύο πτήσεων business class, και οι δύο συμπεριλαμβάνονται στο εισιτήριο πρώτης θέσης, οπότε μπορώ να επιλέξω αν θα κατευθυνθώ προς το First Class Lounge ή το Senator Lounge.
Θέλω να επισκεφθώ το πρώτο κατά την επιστροφή, οπότε πηγαίνω στο Senator Lounge.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν παρατηρώ μεγάλη διαφορά από το συνηθισμένο σαλόνι της Lufthansa Business Class. Η κύρια διαφορά είναι η παρουσία ενός μπαρ με πολύ μεγαλύτερη ποικιλία αλκοολούχων ποτών, αλλά δεδομένου ότι πίνω πολύ λίγο αλκοόλ σε ταξίδια μόνος μου, αυτή η αλλαγή δεν είναι καθόλου σημαντική για μένα.
Δουλεύω για λίγο και πίνω ένα νόστιμο Kaiserschmarrn.
Πηγαίνω στο αεροπλάνο περίπου 15 λεπτά πριν από την επιβίβαση. Πετάμε με το μικρότερο αεροσκάφος του στόλου της Lufthansa - ένα Bombardier CRJ-900 - που σημαίνει ότι η επιβίβαση δεν γίνεται μέσω της γέφυρας επιβίβασης, αλλά με τα πόδια.
Το αεροπλάνο είναι παρκαρισμένο ακριβώς δίπλα στον τερματικό σταθμό, οπότε δεν χρειάζεται να πάρουμε λεωφορείο.
Η γραμμή Μόναχο-Φρανκφούρτη χρησιμοποιείται κυρίως από επαγγελματίες ταξιδιώτες που πετούν πολύ συχνά, οπότε δεν περιμένω χαοτικές σκηνές κατά την επιβίβαση, και αυτό θα συμβεί.
Η φράση "boarding completed" ακούγεται περίπου 3 λεπτά μετά την έναρξη της επιβίβασης.
Καμπίνα και καθίσματα - χωρίς εκπλήξεις
Είμαι ήδη εξοικειωμένος με την Regional Business Class της Lufthansa, συμπεριλαμβανομένης μιας παρόμοιας μακράς πτήσης από την Πράγα στο Μόναχο.
Υποψιάζομαι λοιπόν ότι σε ένα τόσο μικρό αεροπλάνο, η business class δεν θα είναι κάτι το διαφορετικό από τα κάτω του μέσου όρου πρότυπα της Lufthansa.
Δυστυχώς δεν κάνω λάθος, η κατάσταση είναι μάλλον χειρότερη, αλλά αυτό οφείλεται απλώς στα χαρακτηριστικά ενός πολύ μικρού αεροσκάφους.
Σε αυτή την πτήση, η Business Class καταλαμβάνει τα δύο τρίτα της καμπίνας. Αυτή και μόνο η πρόταση υποδηλώνει ότι η Business Class μπορεί να μετακινείται μεταξύ διαφορετικών σειρών σε κάθε πτήση, πράγμα που σημαίνει μόνο ένα πράγμα - τα καθίσματα και οι αποστάσεις είναι ακριβώς τα ίδια για τη Business Class και την Οικονομική Θέση.
Η μόνη διαφορά για τους επιβάτες της Business Class είναι ότι το διπλανό κάθισμα παραμένει πάντα κενό.
Ο χώρος για τα πόδια στο CRJ Bombarider είναι ασήμαντος, και το γεγονός ότι έχω κάθισμα στην 3η σειρά δεν βοηθάει επίσης.
Φαγητό σε πτήση εσωτερικού - γλυκό χωρίς επιλογή
Η πτήση είναι παρόμοιας διάρκειας με το πρόσφατο δρομολόγιο από την Πράγα στο Μόναχο, οπότε περιμένω παρόμοια σνακ.
Το ποτό καλωσορίσματος εξακολουθεί να είναι στάνταρ, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ σαμπάνιας, μη αλκοολούχων χυμών, κοκτέιλ με την υπογραφή της Avionic ή νερού. Για αυτή την πτήση, επιλέγω μόνο νερό.
Δυστυχώς, η κατάσταση είναι σημαντικά χειρότερη.
Υπάρχει μόνο ένα γλυκό κέικ - καμία επιλογή από κάτι αλμυρό και σίγουρα όχι υγιεινό. Μόνο ένα είδος κέικ.
Επιπλέον, το γλυκό δεν είναι πολύ καλό, είναι πολύ πυκνό και μόλις και μετά βίας μπορώ να φάω το ένα τρίτο του.
Μετά το επιδόρπιο πίνω έναν καφέ, αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι να έχω φάει ποτέ χειρότερα, και όχι μόνο σε αεροπλάνο.
Για να μην είναι αρκετά τα γλυκά, πριν την προσγείωση παίρνουμε ένα μικρό γλυκό από νουγκά.
Συμπέρασμα - business class χωρίς ιδέα και χωρίς προσπάθεια
Δεν περίμενα πολλά. Και πήρα ακόμη λιγότερα.
Καταλαβαίνω ότι τέτοιες πτήσεις χρησιμεύουν κυρίως ως ανταπόκριση σε πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, όπου η business class μοιάζει τελικά λίγο διαφορετική.
- ✈️ Δείτε την κριτική μου για τη νέα Lufthansa Allegris Business Class MUC-EWR
Παρόλα αυτά, θα φανταζόμουν τουλάχιστον κάποια προσπάθεια, κάτι που θα με εξέπληττε ευχάριστα ως επιβάτη. Ακόμη και σε μια τόσο σύντομη πτήση.
Στην πραγματικότητα, πράγματι, αυτό συνέβη. Αλλά όχι ευχάριστα. Το γεγονός ότι δεν έχω καν επιλογή γεύματος στην business class, έστω και για μικροπράγματα, το θεωρώ πραγματικά μεγάλο ατόπημα από την πλευρά της Lufthansa.
Δεν μπορώ πραγματικά να αξιολογήσω την ίδια την καμπίνα του Bombardier CRJ-900. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για τα χαρακτηριστικά ενός τόσο μικρού αεροσκάφους, και ο συνολικός χώρος και η αίσθηση στο αεροσκάφος ταιριάζει με αυτό.
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...