Επιχειρηματική θέση A320 της Condor (FRA-PRG) - η χειρότερη premium class

Πόσο μεγάλη μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ της business class σε μια πτήση μεγάλων αποστάσεων και σε μια ευρωπαϊκή πτήση μικρών αποστάσεων;
Αυτό μπορεί να καταδειχθεί από τη γερμανική αεροπορική εταιρεία Condor.
Περιγράφω πόσο υπέροχη ήταν η πτήση μεγάλων αποστάσεων σε ένα Airbus A330-900 ή στην κριτική μου για την business class με προσαρτημένο το Prime Seat.
Αγοράζοντας business class
Η πτήση Airbus A320 μεταξύ Φρανκφούρτης FRA και Πράγας PRG ήταν μέρος ενός ταξιδιού μεγάλων αποστάσεων από το Γιοχάνεσμπουργκ στην Πράγα.
Το συνολικό εισιτήριο απλής μετάβασης κόστισε 1 000 ευρώ (+ 199 ευρώ για το Prime Seat).
Αν ήθελα να αγοράσω ένα εισιτήριο απλής μετάβασης καθαρά μεταξύ Φρανκφούρτης και Πράγας, συνήθως η τιμή της business class είναι περίπου 340 eur.
Ελέγξτε τις τιμές της business class στο condor.com
- Δρομολόγιο: Frankfurt FRA - Πράγα PRG
- Χρόνος πτήσης: 50 λεπτά
- Θέση: 4F
- Aircraft: Airbus A320, D-AICT (μπλε ρίγες)
Σαλόνι σύνδεσης
Οι επιβάτες της Business Class της Condor μπορούν να χρησιμοποιούν δωρεάν οποιοδήποτε σαλόνι της Lufthansa στη Φρανκφούρτη.
Χρησιμοποίησα το κανονικό Business Lounge της Lufthansa στην πύλη αναχώρησης "Α".
Τα σαλόνια της Lufthansa στη Σένγκεν είναι μάλλον κάτω του μέσου όρου όσον αφορά το φαγητό και τον χώρο. Επιπλέον, τείνουν να είναι εξαιρετικά γεμάτα σε ώρες αιχμής (ιδίως το πρωί και νωρίς το βράδυ).
- Συμβουλή: Έχετε νυχτερινή ανταπόκριση στη Φρανκφούρτη; Μείνετε στο Sheraton Frankfurt Airport Hotel **** ακριβώς απέναντι από τον τερματικό σταθμό.
Επιβίβαση - δεν υπάρχει προτεραιότητα επιβίβασης
Ενώ η επιβίβαση στην προηγούμενη πτήση από το Γιοχάνεσμπουργκ ήταν εντελώς ξεχωριστή για τους επιβάτες της οικονομικής και της επιχειρηματικής θέσης, στη Φρανκφούρτη δεν υπήρχε προτεραιότητα επιβίβασης.
Η επιβίβαση ξεκίνησε χωρίς προηγούμενες κατάλληλες ανακοινώσεις με σειρά προτεραιότητας.
Δεν θα το περίμενα αυτό στη Γερμανία, αλλά τέλος πάντων. Υπάρχουν και χειρότερα πράγματα στον κόσμο.
Καμπίνα και καθίσματα - business class χαμηλού κόστους
Έχω συμβιβαστεί με το γεγονός ότι οι επιβάτες δεν θα συναντήσουν πραγματικά καθίσματα business class στις πτήσεις στην Ευρώπη.
Αλλά ενώ οι περισσότερες άλλες αεροπορικές εταιρείες διαθέτουν τουλάχιστον μια κουρτίνα για τον οπτικό διαχωρισμό της επιχειρηματικής από την οικονομική θέση, αυτό δεν συμβαίνει στα αεροπλάνα της Condor.
Δεν υπάρχει κουρτίνα ή άλλος οπτικός διαχωρισμός της καμπίνας μεταξύ της 4ης και 5ης σειράς που χωρίζει τις δύο κατηγορίες.
Τα καθίσματα της επιχειρηματικής θέσης είναι ακριβώς τα ίδια με τα καθίσματα της οικονομικής θέσης. Ακόμη και η απόσταση μεταξύ τους δεν είναι μεγαλύτερη από ό,τι στην οικονομική θέση.
Τα καθίσματα της επιχειρηματικής θέσης δεν ρυθμίζονται με κανέναν τρόπο - η πλάτη δεν μπορεί να ανασηκωθεί ούτε μια ίντσα!
Η μόνη διαφορά είναι το μπλοκαρισμένο μεσαίο κάθισμα, το οποίο παραμένει πάντα κενό. Αλλά ενώ σε άλλες αεροπορικές εταιρείες αυτό το κάθισμα είναι φυσικά μπλοκαρισμένο, για παράδειγμα, με ένα τραπέζι, στην Conodor είναι μόνο ένα μαξιλάρι.
Τώρα αυτό είναι πραγματική επιχείρηση χαμηλού κόστους!
Αναψυκτικά κατά τη διάρκεια της πτήσης
Το μόνο πλεονέκτημα σε σχέση με την πτήση στην οικονομική θέση είναι το φαγητό.
Το έχετε δωρεάν στην επιχειρηματική θέση, ακόμη και σε μια σύντομη πτήση όπως Φρανκφούρτη-Πράγα.
Πρόκειται για μεσημεριανή πτήση και παίρνω πρώτα ένα σάντουιτς με ψητό μοσχάρι (δεν υπάρχει άλλη επιλογή) και ένα αναψυκτικό (επιλέγω μόνο νερό).
Μετά το "κυρίως γεύμα" παίρνουμε ακόμα δύο τρούφες σοκολάτας, απολύτως υπέροχες, πρέπει να πω!
Άλλες υπηρεσίες επί του αεροσκάφους
Και αυτό είναι όλο.
Στις ευρωπαϊκές πτήσεις, δεν υπάρχουν άλλες υπηρεσίες διαθέσιμες για τους επιβάτες της business class, εκτός από τα αναψυκτικά.
Το Wi-fi χρεώνεται όπως και στην οικονομική θέση.
Η μόνη μικρή διαφορά είναι ότι λαμβάνετε αυτόματα μια δωρεάν αναζωογονητική χαρτοπετσέτα μαζί με το γεύμα σας.
Επιπλέον, φυσικά, έχετε υψηλότερο όριο βάρους - μπορείτε να μεταφέρετε δωρεάν αποσκευές έως 30 κιλά.
Μπορείτε να μάθετε ποια είναι τα όρια αποσκευών στις άλλες κατηγορίες και ποιες είναι οι μέγιστες διαστάσεις των χειραποσκευών στη σελίδα μας για τις αποσκευές της Condor.
Η βαθμολογία μου
Για μια τιμή που είναι συνήθως 3-5 φορές υψηλότερη από την οικονομική θέση, ρεαλιστικά, λαμβάνετε μόνο τις επιπλέον παραδοτέες αποσκευές που περιλαμβάνονται, μια μπαγκέτα, ένα ποτό και ένα σαλόνι αεροδρομίου.
Θα το αφήσω στον καθένα από εσάς να κρίνει αν έχει νόημα να αγοράσετε business class στην Condor μόνο για ευρωπαϊκές πτήσεις.
Εγώ σίγουρα δεν θα αγόραζα μια τέτοια πτήση.
Ωστόσο, νομίζω ότι η συντριπτική πλειονότητα των συνεπιβατών μου στην business class στην πτήση από Φρανκφούρτη προς Πράγα, όπως και εγώ, πετούσαν μεγάλες αποστάσεις και αυτή η πτήση ήταν απλώς ένα σύντομο ταξίδι παρακολούθησης.
Και η αγορά μιας πτήσης μεγάλων αποστάσεων σε business class έχει σίγουρα ήδη νόημα, όπως μπορείτε να δείτε στην κριτική μου για την πτήση JNB-FRA.
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
Λόγω της αλλαγής στο σύστημα τιμολόγησης τμημάτων του ομίλου LH για τις πτήσεις με βραβεία, είχα μερικές πτήσεις C στην Ευρώπη. Αυτό που έχω να πω είναι ότι τα καθίσματα είναι απολύτως το μικρότερο από τα προβλήματα. Το πρόβλημα είναι οι οριακές διαφορές στην εξυπηρέτηση. Σε κάποια μέρη έχεις προτεραιότητα στην επιβίβαση, σε κάποια άλλα μέρη πηγαίνεις στην "αγέλη". Στη Ζυρίχη με έβγαλαν από το αεροπλάνο ξεχωριστά με βαν, κάπου στριμώχνεσαι με άλλους σε λεωφορείο. Για να μην αναφέρουμε την εξυπηρέτηση στο αεροπλάνο. Στην ίδια πτήση ξεχωριστό business τμήμα, σούπερ εξυπηρέτηση και φαγητό και στην ίδια πτήση μια εβδομάδα αργότερα το αντίθετο. Το γεγονός ότι κάποια σαλόνια είναι τραγικά είναι μια άλλη ιστορία (μου αρέσει η Φρανκφούρτη τότε, ειδικά το Panorama lounge). Αν το αγοράσεις την τελευταία στιγμή για 12k. Μίλια + 2000,- επιπλέον για 2 τμήματα τόσο ωραία, αλλά δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί κάποιος να πληρώσει 1000€ ή και παραπάνω για αυτό...
Πετάω με τον όμιλο LH στην Ευρώπη για επαγγελματικούς λόγους εδώ και περίπου 7 χρόνια/50 πτήσεις και πάντα είχα προτεραιότητα επιβίβασης, από όσο θυμάμαι, η εξυπηρέτηση στο αεροσκάφος μεταξύ LH/LX/OS είναι σχεδόν συγκρίσιμη, εκτός από το φαγητό της LH που είναι σχεδόν πάντα άθλιο, ειδικά η κουζίνα "Heimat". Δεν ξέρω πόσο καιρό υπάρχει, αλλά τώρα ακόμη και σε μια σύντομη πτήση ZRH-PRG μπορείς να προπαραγγείλεις φαγητό επί του σκάφους με την LX, το οποίο είναι ένα ωραίο μπόνους. Τελικά πάντα εξαρτάται από τους ανθρώπους, η χειρότερη εμπειρία στην ευρωπαϊκή C ήταν σε μια πτήση LX που εκτελούσε η Air Baltic, αξιαγάπητες κοπέλες αλλά κρύες σαν μύτη, μετά από ανταπόκριση από longhaul στην F Swiss ήταν σαν χτύπημα στο κεφάλι😂