Κριτικές Condor Prime Seat A330neo (JNB-FRA) - η καλύτερη επιχειρηματική θέση;

Πρώτη θέση

Όταν η γερμανική Condor εισήγαγε το 2022 την business class του Airbus A330-900neo, ήταν αμέσως σαφές ότι έπρεπε να το δοκιμάσω!

Για μια αεροπορική εταιρεία διακοπών, ήταν ένα μεγάλο βήμα που προκάλεσε αναστάτωση στον κλάδο των αερομεταφορών. Επειδή φαίνεται υπέροχο! Πολύ καλύτερα από την επιχειρηματική θέση πολλών μεγάλων αεροπορικών εταιρειών...

Είναι όντως η business class της Condor μία από τις καλύτερες στην Ευρώπη; Τη δοκίμασα ο ίδιος τον Αύγουστο του 2025. Έχετε επίσης χρησιμοποιήσει την επιχειρηματική θέση της Condor και πώς σας φάνηκε;

Ελέγξτε τις τιμές της business class στο condor.com

Αγοράζοντας business class

Μου πήρε 3 χρόνια μέχρι να μου δοθεί η ευκαιρία να δοκιμάσω τη νέα business class. Ωστόσο, ενώ σχεδίαζα ένα ταξίδι επιστροφής από ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Κουάλα Λουμπούρ και τον Μαυρίκιο, ήρθε η ευκαιρία.

Για τις δικές μου ημερομηνίες, η τιμή μιας πτήσης απλής μετάβασης από τον Μαυρίκιο στην Πράγα μέσω Φρανκφούρτης βασίστηκε στα 1 250 ευρώ, που είναι μια αξιοπρεπής τιμή.

Όμως τελικά βρήκα μια ακόμη καλύτερη προσφορά: Γιοχάνεσμπουργκ - Φρανκφούρτη - Πράγα με 1 000 ευρώ. Ήμουν στην ευχάριστη θέση να παρατείνω το ταξίδι μου κατά 3 με την επεξεργασία των οδηγών στα αεροδρόμια της Νότιας Αφρικής.

Επιπλέον, μπορείτε να κερδίσετε μίλια συχνών πτήσεων της Alaska Airlines με την Condor, η οποία είναι η καλύτερη oneWorld FFP συμμαχία για μένα.

Αγοράζω το εισιτήριό μου 2 μήνες πριν από την αναχώρηση απευθείας μέσω του condor.com.

Ακριβώς όταν επιλέγω τις θέσεις μου, πληρώνω επιπλέον 199 ευρώ για Business Class Prime Seat. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός κανονικού καθίσματος και ενός καθίσματος Prime.

Check-in στο αεροδρόμιο

Κάνω check-in online 24 ώρες πριν από την αναχώρηση, αλλά δεδομένου ότι ταξιδεύω με παραδοτέες αποσκευές, πρέπει να επισκεφθώ το γκισέ του αεροδρομίου.

Η Condor χρησιμοποιεί τα γκισέ check-in του Γιοχάνεσμπουργκ JNB στον τερματικό σταθμό Β, τα οποία ανοίγουν 3,5 ώρες πριν από την αναχώρηση.

Υπάρχουν ειδικά γκισέ για τους επιβάτες της business class και δεν περιμένω ούτε λεπτό στην ουρά.

Στην επιχειρηματική θέση υπάρχει όριο βάρους 30 κιλών και οι αποσκευές λαμβάνουν ετικέτα προτεραιότητας. Μπορείτε να μάθετε ποια είναι τα όρια αποσκευών στις άλλες κατηγορίες και ποιες είναι οι μέγιστες διαστάσεις των χειραποσκευών στη σελίδα μας για τις αποσκευές της Condor.

Παίρνω κάρτες επιβίβασης σε όλη τη διαδρομή μέχρι την Πράγα, ώστε να μην χρειάζεται να εγκαταλείψω την περιοχή διέλευσης στη Φρανκφούρτη.

  • Η συμβουλή μας: διανυκτερεύστε στην άνεση του ξενοδοχείου InterContinental 5* ακριβώς απέναντι από τον τερματικό σταθμό του αεροδρομίου του Γιοχάνεσμπουργκ

Αίθουσα αναμονής Bidvest και επιβίβαση

Στο Γιοχάνεσμπουργκ, η Condor χρησιμοποιεί την αίθουσα αναμονής Bidvest στον διεθνή αεροσταθμό Α.

Είναι μάλλον πάνω από το μέσο όρο για ένα σαλόνι συμβολαίου που χρησιμοποιείται από πολλές αεροπορικές εταιρείες και η πρόσβαση γίνεται μέσω ενός τεράστιου αριθμού καρτών τακτικών επιβατών και πιστωτικών καρτών.

Τα καθίσματα είναι άνετα, δεν χρειάζεται να περιμένω 15 λεπτά για ένα ντους και η προσφορά φαγητού είναι πολύ αξιοπρεπής.

Αναφέρομαι σε περισσότερες λεπτομέρειες στην κριτική μου για το Bidvest Lounge.

Με λιγότερο από μία ώρα μέχρι την αναχώρηση, εγκαταλείπω το σαλόνι και κατευθύνομαι προς την πύλη.

Υπάρχει ένας χώρος πριν από την επιβίβαση που έχει δημιουργηθεί για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες σε ξεχωριστό χώρο με καθίσματα.

Η επιβίβαση γίνεται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και είναι πολύ καλά οργανωμένη. Τι αλλαγή σε σχέση με το τελευταίο μου ταξίδι με την Aegean Airlines στην επιχειρηματική θέση!

Καμπίνα business class - εξαιρετική πρώτη εντύπωση

Στο Airbus A330-900neo, η Condor διαθέτει 30 θέσεις business class σε 8 σειρές και διαμόρφωση 1-2-1.

Η πρώτη σειρά περιλαμβάνει 4 Prime Seat και η υπόλοιπη αποτελείται από 26 κανονικές θέσεις business class.

Η πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετική.

Δεν κρύβω ότι το είδος της τρελής "ριγέ" ταυτότητας που χρησιμοποιεί η Condor από το 2022 είναι το αγαπημένο μου σχέδιο στην αεροπορική βιομηχανία όλων των εποχών.

Οι ρίγες είναι πανταχού παρούσες ακόμα και στην business class, αλλά ολόκληρη η καμπίνα δείχνει πολύ κομψή χάρη στο σκούρο μπλε χρώμα σε συνδυασμό με την απομίμηση ξύλου!

Amenity-kit και καλάθι με σνακ

Τα αξεσουάρ και οι ανέσεις που κάνουν τις πτήσεις πιο ευχάριστες είναι αναπόσπαστο μέρος της business class, ειδικά στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων.

Οι επιβάτες του Prime Seat θα βρουν αυτές τις ανέσεις στη θέση τους:

  • Ακουστικά ακύρωσης θορύβου για το IFE (αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δικά σας ακουστικά που συνδέονται στην οθόνη μέσω Bluetooth)
  • Μικρή τσάντα - travel organizer
  • Amenity-kit, η οποία περιλαμβάνει:
    • Οδοντόβουρτσα
    • μάσκα ματιών
    • κάλτσες
    • Καλλυντικά Rituals - βάλσαμο χειλιών από ταλίπαθο ελαφιού, κρέμα χεριών, ενυδατική κρέμα προσώπου, σπρέι σώματος

Στο υποπόδιο θα βρείτε άλλο εξοπλισμό.

  • Παντόφλες
  • Μαξιλάρι
  • Κουβέρτα
  • Κλινοσκεπάσματα

Πριν από τα γεύματα, το πλήρωμα προσφέρει πάντα ζεστές, υγρές πετσέτες για να σκουπίσετε τα χέρια και το πρόσωπό σας.

Μετά την απογείωση, το πλήρωμα εξακολουθεί να προσφέρει πιτζάμες (δυστυχώς, στην πτήση μου ήταν διαθέσιμες μόνο πιτζάμες μεγέθους L/XL) και επίσης ένα πολύ ωραίο καλάθι με διάφορα σνακ που δεν παίρνουν οι επιβάτες στις κανονικές θέσεις.

Prime Seat vs. Standard Seat - Ποιες είναι οι διαφορές;

Ας δούμε τώρα ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ της πρώτης σειράς καθισμάτων "Prime" και της υπόλοιπης καμπίνας.

Το κάθισμα Prime έχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα σε σχέση με τα κανονικά καθίσματα:

  • Τεράστιος χώρος - το βήμα του καθίσματος είναι ίσο με 2 μέτρα σε σύγκριση με τα 112 κέντρα ενός κανονικού business seat.
  • Εξαιρετικά φαρδύ υποπόδιο που μπορεί να χρησιμεύσει και ως κάθισμα για να μπορείτε να δειπνήσετε μαζί με τον ταξιδιωτικό σας σύντροφο
  • Μεγαλύτερη οθόνη IFE (24 ίντσες έναντι 17 ιντσών για ένα τυπικό κάθισμα)
  • Μικρός αποθηκευτικός χώρος δίπλα στο υποπόδιο (τα τυπικά καθίσματα δεν διαθέτουν τέτοιο ερμάριο)

Τυπικό κάθισμα

Κάθισμα Prime (περισσότερες φωτογραφίες παρακάτω)

Επιπλέον, εξακολουθείτε να έχετε μερικά επιπλέον μικρά αλλά ευχάριστα μπόνους σε σχέση με το κανονικό κάθισμα:

  • Καλάθι για σνακ
  • Πιτζάμες
  • Σετ ανέσεων με προϊόντα Riutals (μόνο ένα πολύ βασικό σετ ανέσεων διατίθεται με το κανονικό κάθισμα)

Κριτική από Prime Seat - το καλύτερο κάθισμα στον ευρωπαϊκό ουρανό;

Κάθομαι στο κάθισμά μου 2K και η πρώτη κιόλας αίσθηση είναι φοβερή. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν έχω βιώσει πιο ευρύχωρο κάθισμα business class.

Ο χώρος για τα πόδια είναι πραγματικά τεράστιος, τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος χάρη στο τεράστιο υποπόδιο. Το κάθισμα είναι ευχάριστα φαρδύ και αρκετά μαλακό.

Το εύχρηστο ντουλάπι δίπλα στο υποπόδιο είναι ιδανικό για την αποθήκευση ταξιδιωτικών εγγράφων ή καρτών επιβίβασης, για παράδειγμα. Μπορεί επίσης να φιλοξενήσει ένα τηλέφωνο.

Επιπλέον, υπάρχει ένας σχετικά μεγάλος αποθηκευτικός χώρος μεταξύ του καθίσματος και του διαδρόμου, αλλά δεν υπάρχει κλειδωμένο ντουλάπι.

Ο χειρισμός του καθίσματος είναι πολύ απλός και διαισθητικός μέσω των κουμπιών αφής κάτω από το μπράτσο. Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να ξεδιπλώσετε το κάθισμα σε κρεβάτι χωρίς τη βοήθεια του πληρώματος καμπίνας.

Το κάθισμα περιλαμβάνει επίσης ένα βύσμα γενικής χρήσης που περιλαμβάνει θύρες USB-A και USB-C.

Το τραπέζι φαγητού είναι συμπαγές και επεκτείνεται με ένα κλικ στο κάτω μέρος. Επειδή υπάρχει τόσος πολύς χώρος στο Prime Seat, μπορείτε να αφήσετε το κάθισμα με ασφάλεια με το τραπέζι αναδιπλωμένο, κάτι που είναι υπέροχο.

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι τέλειες και μπορώ να πω με τόλμη ότι το Prime Seat Condor στην κλασική αναδιπλούμενη μορφή του είναι ένα από τα καλύτερα καθίσματα business class που έχω πετάξει.

Συγκρίνοντας το κάθισμα με την τελευταία μου πτήση μεγάλων αποστάσεων στην business class της Air India, η διαφορά δεν θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερη.

Αναδιπλώνοντας το κάθισμα σε κρεβάτι - πώς κοιμήθηκα;

Αλλά φυσικά, το πιο σημαντικό πράγμα συμβαίνει μεταξύ του κύριου σέρβις και του πρωινού πρωινού - ειδικά σε μια μακρά ολονύκτια πτήση.

Το κρεβάτι στην επιχειρηματική θέση.

Η αναδίπλωση του καθίσματος είναι πολύ απλή με το πάτημα ενός κουμπιού.

Πριν από αυτό, φυσικά, πηγαίνω στην τουαλέτα για να αλλάξω τις πιτζάμες μου.

Το κρεβάτι έχει μήκος 2 μέτρα και χάρη στο πλάτος του Prime Seat μπορείτε να κοιμηθείτε άνετα σε απολύτως οποιαδήποτε θέση.

Η κουβέρτα είναι πολύ ωραία με το λογότυπο "Condor" και τις χαρακτηριστικές ρίγες.

Αν το κάθισμα χωριζόταν από τον διάδρομο με κάποιο διαχωριστικό, θα ένιωθα περισσότερο σαν να βρισκόμουν στην Πρώτη θέση παρά στην Business Class.

Αγοράστε μια πτήση business class στο condor.com

Αλλά αν μιλάμε για αίσθηση ιδιωτικότητας, αυτή παρέχεται ακόμη και χωρίς παραβάν ή πόρτα. Διότι αν ξαπλώσετε, δεν μπορείτε να δείτε τον διάδρομο, πόσο μάλλον τους άλλους επιβάτες.

Αν και ήμουν γεμάτη εντυπώσεις και στην πραγματικότητα δεν ήθελα να κοιμηθώ, τελικά αποκοιμήθηκα πάνω από το Καμερούν και ξύπνησα μετά από περίπου 6 ώρες πάνω από την Ευρώπη.

Δεν ξύπνησα ούτε μία φορά καθ' όλη τη διάρκεια - μια υπέροχη εμπειρία!

Φαγητό κατά τη διάρκεια της πτήσης

Η θέση είναι υπέροχη, το κρεβάτι υπέροχο, αλλά τι γίνεται με την εξυπηρέτηση και την ποιότητα του φαγητού;

Τα αναψυκτικά είναι τα ίδια για τους επιβάτες των κανονικών θέσεων και των θέσεων Prime Seat.

Ποτό καλωσορίσματος και φιστίκια

Η πρώτη εξυπηρέτηση γίνεται πριν από την απογείωση με τη μορφή ποτού καλωσορίσματος. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε αφρώδες κρασί, χυμό ή νερό.

Δεν πίνω σχεδόν καθόλου αλκοόλ όταν ταξιδεύω μόνος μου, οπότε επιλέγω χυμό πορτοκάλι.

Πριν από την εκκίνηση, μελετώ το έντυπο μενού που υπάρχει σε κάθε θέση.

Παίρνουμε ξηρούς καρπούς και νερό πριν από το κυρίως γεύμα.

Το κύριο γεύμα

Εκτιμώ πραγματικά το γεγονός ότι το πρώτο σερβίρισμα γίνεται πρακτικά αμέσως μετά την επιβίβαση, ώστε να μεγιστοποιείται η ευκαιρία για ύπνο σε μια νυχτερινή πτήση.

Τα ορεκτικά είναι ποικίλα και περιλαμβάνουν είδη όπως γαρίδες, κολοκυθάκια, χούμους, ψωμί και σαλάτα. Ωστόσο, δεν υπάρχει επιλογή - διατίθεται μόνο μία επιλογή ορεκτικών.

Το πλήρωμα είναι πολύ αποτελεσματικό και προσεκτικό και συγκομίζει σχεδόν αμέσως μόλις τελειώσω το άρμεγμα.

Το κύριο γεύμα φτάνει σε λίγα λεπτά. Εδώ υπάρχουν 3 διαφορετικά πιάτα για να διαλέξετε. Εγώ επέλεξα τον σολομό με ρύζι μπασμάτι.

Ειλικρινά. Δεν ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με το ορεκτικό ή το κυρίως πιάτο.

Τόσο το ψάρι όσο και το ρύζι ήταν αρκετά αποξηραμένα, από την άλλη πλευρά η μερίδα ήταν μεγάλη. Έχω φάει και χειρότερα, αλλά σίγουρα έχω φάει πολύ καλύτερα γεύματα σε αεροπλάνο.

Πριν από το επιδόρπιο πήρα μια μικρή πιατέλα με τυριά.

Αλλά το γλυκό στο τέλος με τη μορφή τάρτας καρύδας με επικάλυψη φρούτων του πάθους είναι υπέροχο!

Πρωινό

Κατά τη διάρκεια της πτήσης δεν σερβίρεται midflight-snack, αλλά αυτό είναι κατανοητό σε ένα νυχτερινό δρομολόγιο. Προσωπικά, δεν θα χρησιμοποιούσα το midflight-snack ούτως ή άλλως - άλλωστε, δεν θα μπορούσα καν να φάω όλα τα σνακ που υπήρχαν στο cupcake.

Περίπου μια ώρα πριν από την προσγείωση παίρνουμε πρωινό.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει καμία επιλογή - μόνο 1 ποικιλία είναι διαθέσιμη.

Το πρωινό ήταν ίσως ο πιο αδύναμος κρίκος ολόκληρης της πτήσης. Οι μερίδες ήταν πολύ μικρές και εξαιρετικά αδιάφορες μαγειρικά.

Εξυπηρέτηση κατά τη διάρκεια της πτήσης και πλήρωμα

Πρώτα απ' όλα πρέπει να επισημάνω τη σπουδαία δουλειά του πληρώματος!

Κατάφεραν ακριβώς να ισορροπήσουν μεταξύ της εξυπηρετικότητας και της χαλαρής χαλαρής συμπεριφοράς ταυτόχρονα. Η ταχύτητα εξυπηρέτησης ήταν επίσης απολύτως εξαιρετική, κάτι που εκτιμώ ιδιαίτερα στις νυχτερινές πτήσεις που θέλω να κοιμηθώ όσο το δυνατόν περισσότερο.

Σύστημα ψυχαγωγίας

Η τεράστια οθόνη 24 ιντσών με ανάλυση 4Κ έχει τις προδιαγραφές ενός συστήματος ψυχαγωγίας πρώτης θέσης και όχι μόνο business class.

Αλλά το αποκορύφωμα έρχεται όταν ξεφυλλίζετε τις προσφορές ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών.

Ειλικρινά, ίσως δεν έχω ξαναζήσει τόσο μαζική προσφορά, συμπεριλαμβανομένων των τελευταίων τρεχουσών ταινιών. Απόλυτα τέλειο!

Η οθόνη είναι οθόνη αφής, αλλά καθώς βρίσκεται σχεδόν 2 μέτρα μακριά μου, υπάρχει ένα σύγχρονο τηλεχειριστήριο. Η αλήθεια είναι ότι δεν ανταποκρίνεται πολύ καλά και δεν είναι πολύ διαισθητικό συνολικά.

Οι οθόνες στα στάνταρ καθίσματα είναι μόνο 17 ιντσών, αλλά και πάλι πολύ καλής ποιότητας. Η γκάμα των ταινιών και των τηλεοπτικών εκπομπών που προβάλλονται σε αυτές είναι πανομοιότυπη.

Wi-fi

Για τους επιβάτες της επιχειρηματικής θέσης, διατίθεται δωρεάν internet καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης.

Το Wi-fi λειτουργεί κατά τη διάρκεια της πτήσης στο επίπεδο πτήσης, δηλαδή όχι κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.

Η ταχύτητα του διαδικτύου ποικίλλει σημαντικά ανάλογα με το πού βρίσκεται το αεροσκάφος εκείνη τη στιγμή. Χρησιμοποίησα το διαδίκτυο για να συνομιλήσω. Προσπάθησα επίσης να εργαστώ, αλλά αυτό ήταν πρακτικά αδύνατο ακριβώς λόγω της άθλιας ταχύτητας.

Σε όλους τους επιβάτες δίνεται μια κάρτα μετά την απογείωση με έναν κωδικό πρόσβασης που πρέπει να εισάγουν κατά την είσοδο στο wi-fi.

Τουαλέτες

Για κάθε 30 επιβάτες υπάρχουν 3 τουαλέτες αποκλειστικά για τους επιβάτες της business class.

Οι τουαλέτες ήταν πάντα άψογα καθαρισμένες και μπορείτε να πάρετε ένα δροσιστικό μαντηλάκι ή ωτοασπίδες από το καλάθι δίπλα στο νιπτήρα.

Συμπέρασμα - έχει η Condor την καλύτερη επιχειρηματική θέση στην Ευρώπη;

Ομολογώ ότι μάλλον δεν μπορώ να είμαι πολύ αντικειμενικός. Η Condor είναι η αγαπημένη μου μάρκα χάρη στο μοναδικό ριγέ σχεδιασμό της.

Και αυτό το συναίσθημα ενισχύθηκε μόνο από την απολύτως υπέροχη εμπειρία της business class.

Πλεονεκτήματα

  • Το Prime Seat είναι ένα από τα καλύτερα σκληρά προϊόντα στην Ευρώπη (ως κάθισμα και ως κρεβάτι)
    • ακόμη και τα τυπικά καθίσματα φαίνονται καλά και είναι πάνω από το μέσο όρο
  • Σύγχρονη διάταξη καθισμάτων 1-2-1 που παρέχει μεγάλη ιδιωτικότητα
  • Εξαιρετικό σύστημα ψυχαγωγίας, συγκρίσιμο ακόμη και με το IFE της Emirates
  • Επαγγελματικό πλήρωμα
  • Συχνά συμφέρουσες τιμές

Μειονεκτήματα

  • Φαγητό - πρωινό το χειρότερο που έχω βιώσει ποτέ σε business class + φτωχή επιλογή (μόνο 1 επιλογή ορεκτικών και πρωινού)
  • Κάπως αδόκιμο χειριστήριο IFE
  • Πολύ βασικό κιτ ανέσεων εάν ταξιδεύετε σε κανονική θέση

Έχει η Condor την καλύτερη επιχειρηματική θέση στην Ευρώπη; Πιθανόν να υπάρχει καλύτερη, ειδικά όσον αφορά το φαγητό. Αλλά αν λάβετε υπόψη σας τις συχνά πολύ καλές τιμές, τις απολύτως εξαιρετικές θέσεις και τα επαγγελματικά εκπαιδευμένα πληρώματα, τότε νομίζω ότι θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι η business class της Condor είναι σίγουρα πάνω από το μέσο όρο.

Πώς φαίνεται η eurobusiness class στα περιφερειακά δρομολόγια; Δείτε την κριτική μου για την πτήση από Φρανκφούρτη προς Πράγα.

Αξίζει να πληρώσετε επιπλέον για Prime Seat?

Πολύ τελευταία, ας αξιολογήσουμε αν θα πλήρωνα ξανά 199 ευρώ για μια θέση premium στην 1η σειρά.

Τα καθίσματα της Stadnard έμοιαζαν επίσης άνετα, αλλά αν είστε ψηλοί ή πιο ογκώδεις, τότε νομίζω ότι το έξτρα για το Prime Seat σίγουρα δεν θα είναι πεταμένα λεφτά.

Απλώς υπάρχει σημαντικά περισσότερος χώρος σε μήκος και πλάτος.

Σίγουρα, πιθανώς δεν θα πλήρωνα 199 ευρώ για πιτζάμες, ένα επιπλέον καλάθι με γλυκά και ένα καλύτερο πακέτο ανέσεων, αλλά θα το έκανα για την άνεση.

Εσείς τι λέτε, θα πληρώνατε επιπλέον για ένα κάθισμα Prime Seat;

Ελέγξτε τις τιμές της business class στο condor.com

Έμειναν ερωτήσεις;

Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...

0 σχόλια

Συνδεθείτε στο Cestee

... η παγκόσμια ταξιδιωτική κοινότητα

Συνεχίστε με το Facebook

Δεν έχετε ακόμη τον ταξιδιωτικό σας λογαριασμό; Εγγραφείτε