Βιέννη με τρένο

Η Βιέννη είναι ένα σημαντικό ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό σταυροδρόμι.
Πού μπορώ να φτάσω εύκολα στη Βιέννη με τρένο και πού να αναζητήσω εισιτήρια; Πώς να πετύχω τους σωστούς σιδηροδρομικούς σταθμούς της Βιέννης; Αυτό το κεφάλαιο θα απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Πού βρίσκονται οι σιδηροδρομικοί σταθμοί στη Βιέννη
Η Βιέννη διαθέτει αρκετούς σταθμούς στους οποίους κάνουν στάση τα τρένα μεγάλων αποστάσεων.
- Wien Hauptbahnof (βλ. χάρτη) - τα περισσότερα υπεραστικά τρένα, με εξαίρεση το Westbahn και ορισμένα τρένα ÖBB προς České Budějovice και Gmünd
- Μετρό - U1
- S-Bahn - S1, S2, S3, S4, S60, S80
- Τραμ - O, 18
- Wien Westbhanhof (βλέπε χάρτη) - τρένα της Westbahn προς Linz και Salzburg και τοπικά δρομολόγια της ÖBB προς Sankt Pölten, Amstetten και Waidhofen an der Ybbs.
- Μετρό - U3, U6
- Τραμ - 5, 6, 9, 18, 52, 58
- Wien Franz-Josefs-Bahnhof (βλέπε χάρτη) - υπεραστικά τρένα προς Gmünd, České Budějovice, České Velenice και περιφερειακά τρένα προς Krems.
- Τραμ - D, 5, 33
- Wien Spittelau (βλ. χάρτη) - υπεραστικά τρένα προς Gmünd, České Budějovice, České Velenice και περιφερειακά τρένα προς Krems
- Μετρό - U4
- Τραμ - D
- Wien Floridsdorf (βλ. χάρτη) - υπεραστικά τρένα προς Znojmo, Retz, περιφερειακά τρένα προς Hollabrunn
- Μετρό - U6
- S-Bahn - S1, S2, S3, S4, S7
- Τραμ - 25, 26, 30, 31
- Wien Meidling (βλ. χάρτη) - υπεραστικά τρένα που αναχωρούν από τον κεντρικό σταθμό με κατεύθυνση προς τα δυτικά και νότια
- Μετρό - U6
- Τραμ - 62
- Flughafen Wien - σιδηροδρομικός σταθμός προς το αεροδρόμιο όπου τερματίζουν ορισμένα υπεραστικά τρένα από το Μπρνο, το Λιντς, το Σάλτσμπουργκ, το Μόναχο ή τη Ζυρίχη.
Πού μπορείτε να αγοράσετε εισιτήρια
Η μεγαλύτερη εταιρεία είναι οι Αυστριακοί Ομοσπονδιακοί Σιδηρόδρομοι ÖBB, οι οποίοι συνεργάζονται πάντα με τοπικούς μεταφορείς όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Έτσι, στην πράξη, για παράδειγμα, όταν ταξιδεύετε με τρένο προς την Πράγα, θα πάρετε το ίδιο τρένο, το οποίο μπορείτε να βρείτε στις ιστοσελίδες των Αυστριακών Σιδηροδρόμων ÖBB και της Τσεχικής ČD.
Ομοίως, όταν ταξιδεύετε στη Γερμανία, θα βρίσκετε πάντα εισιτήρια για μια συγκεκριμένη σύνδεση στους ιστότοπους της ÖBB και της γερμανικής DB.
Αξίζει πάντα να συγκρίνετε τις τιμές των εισιτηρίων στις ιστοσελίδες των δύο μεταφορέων. Καθένας από αυτούς μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές και διαφορετικές ειδικές προσφορές, ακόμη και αν στην πραγματικότητα ταξιδεύετε πάντα με το ίδιο τρένο.
Επιπλέον, υπάρχουν αρκετοί ιδιωτικοί μεταφορείς προς τη Βιέννη, στους οποίους μπορείτε να αγοράσετε εισιτήρια μόνο από την ιστοσελίδα τους.
Μπορείτε να συγκρίνετε τις τιμές των διαφόρων μεταφορέων σε μία σελίδα, για παράδειγμα μέσω της ιστοσελίδας thetrainline.com. Ωστόσο, αυτός ο ιστότοπος δεν εμφανίζει πάντα τις ειδικές προσφορές που θα βρείτε απευθείας στους ιστότοπους των μεμονωμένων μεταφορέων.
Δρομολόγια και τιμές
Επειδή οι τιμές για τα τρένα αλλάζουν παρόμοια με τα αεροπορικά εισιτήρια καθώς αυξάνεται η διαθεσιμότητα, εμφανίζουμε τη μέση τιμή όταν αγοράζετε 1 μήνα πριν.
Δημοκρατία της Τσεχίας
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Πράγα | regiojet.cz oebb.at / cd.cz |
15 ευρώ 27 eur |
4 ώρες |
Μπρνο | regiojet.cz oebb.at / cd.cz gepard.com |
7,90 eur | 1,5 ώρες |
Ostrava | oebb.at / cd.cz | 20 eur | 3 ώρες |
České Budějovice | oebb.at / cd.cz | 9,50 eur | 3,5 ώρες |
Pardubice | regiojet.cz oebb.at / cd.cz |
15 eur 25 eur |
3 ώρες |
Znojmo | oebb.at / cd.cz | 19 eur | 1 ώρα και 45 λεπτά |
Breclav | regiojet.cz oebb.at / cd.cz |
15 eur | 1 ώρα |
Κλείστε το εισιτήριό σας στο regiojet.cz
Ουγγαρία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Βουδαπέστη | regiojet.cz oebb.at / mav.hu |
12 ευρώ 20 eur |
2,5 ώρες |
Győr | regiojet.cz oebb.at / mav.hu |
12 eur 20 eur |
1,5 ώρες |
Sopron | oebb.at / mav.hu | 20 eur | 1 ώρα και 15 λεπτά |
Σλοβακία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Μπρατισλάβα | oebb.at / zssk.sk | 10,50 eur | 1 ώρα |
Γερμανία
Προορισμός | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Μόναχο | bahn.de / oebb.at westbahn.at |
20 eur 49 eur |
4 ώρες |
Passau | bahn.de / oebb.at | 20 eur | 2 ώρες και 15 λεπτά |
Regensburg | bahn.de / oebb.at | 28 eur | 3 ώρες και 20 λεπτά |
Νυρεμβέργη | bahn.de / oebb.at | 40 eur | 4 ώρες 15 λεπτά |
Φρανκφούρτη | bahn.de / oebb.at | 56 eur | 6,5 ώρες |
Βερολίνο | bahn.de / oebb.at | 50 eur | 7,5 ώρες |
Κολωνία | bahn.de / oebb.at | 80 eur | 9 ώρες |
Ελβετία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Ζυρίχη | oebb.at | 80 eur | 8 ώρες |
Ιταλία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Βενετία | oebb.at | 33 eur | 7 ώρες 45 λεπτά |
Ούντινε | oebb.at | 33 eur | 6 ώρες |
Σλοβενία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Λιουμπλιάνα | oebb.at | 30 ευρώ | 6 ώρες |
Μάριμπορ | oebb.at | 20 eur | 3,5 ώρες |
Πολωνία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Βαρσοβία | oebb.at | 50 ευρώ | 7,5 ώρες |
Κρακοβία | oebb.at | 70 eur | 5 ώρες και 15 λεπτά |
Κατοβίτσε | oebb.at | 25 eur | 5 ώρες |
Γκντανσκ | oebb.at | 50 eur | 10,5 ώρες |
Αυστρία
Προορισμοί | Μεταφορείς | Τιμή | Χρόνος ταξιδιού |
---|---|---|---|
Linz | oebb.at westbahn.at |
20 eur 9 eur |
1 ώρα και 15 λεπτά |
Σάλτσμπουργκ | oebb.at westbahn.at |
25 eur 20 eur |
2,5 ώρες |
Ίνσμπρουκ | oebb.at westbahn.at |
35 eur 25 eur |
4 ώρες και 15 λεπτά |
Graz | oebb.at | 10 eur | 2,5 ώρες |
Klagenfurt | oebb.at | 20 eur | 4 ώρες |
Villach | oebb.at | 20 eur | 4,5 ώρες |
Bregenz | oebb.at westbahn.at |
45 eur 25 eur |
7 ώρες |
Wörgl | oebb.at westbahn.at |
35 eur 19 eur |
3 ώρες και 45 λεπτά |
Χώρος φύλαξης αποσκευών στο σταθμό
Εάν έχετε μόνο μια μεταφορά στη Βιέννη και θέλετε να επισκεφθείτε την πόλη κατά τη διάρκεια της μεταφοράς σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους αυτόματους χώρους φύλαξης αποσκευών στον σταθμό Wien Hauptbahnhof.
Βρίσκονται στον 1ο όροφο του υπόγειου σιδηρόδρομου και πληρώνετε για 24 ώρες 2 eur έως 4,50 eur ανάλογα με το μέγεθος των αποσκευών σας.
Μπορείτε να πληρώσετε μόνο με μετρητά!
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
Αντιλαμβάνομαι σωστά ότι αν αγοράσω ένα εισιτήριο Πράγας - Βιέννης με ČD, αυτό ισχύει από όλους τους σταθμούς του σιδηροδρομικού κόμβου της Πράγας προς όλους τους σταθμούς του σιδηροδρομικού κόμβου της Βιέννης; Δηλαδή μπορώ να πάρω και το S-Bahn μέχρι το σταθμό Wien Kaiserebersdorf από όπου το εισιτήριο για το αεροδρόμιο είναι φθηνότερο από ό,τι από το κέντρο της πόλης;
Μπορείτε να φτάσετε σε όλους τους σταθμούς της Βιέννης όπου κάνει στάση το τρένο RJ 375.
Εξαρτάται από το αν έχετε αυτό το εισιτήριο για το Wien Hbf ή για το Wien Kaiserebersdorf.
Δεν είναι προφανές από την εικόνα.
Ja kdyz si koupil ČD jizdenku Viden Letište - Praha Vršovice έτσι για vyslednim εισιτήριο ήταν μόνο PRAHA..
ΟΧΙ! Έχετε αγοράσει ένα εισιτήριο με προορισμό το σταθμό Vienna Hbf (το rj 375 δεν σταματάει πουθενά αλλού στη Βιέννη), δηλαδή δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ταξιδέψετε περαιτέρω εντός της Βιέννης.
Από την προσομοίωση αγοράς, φαίνεται ότι το εισιτήριο για Wien Kaiserebersdorf εμφανίζεται, αλλά δεν φορτώνεται πλέον. Ή;
Ναι, το ψάχνω κι εγώ και δεν μπορείτε να το αγοράσετε online. Υποθέτω ότι εξαρτάται από το ποιος σταθμός , για παράδειγμα αγοράζω το εισιτήριο České Budějovice - Wien Praterstern κανονικά.
Ω, ναι. Οι υπεραστικές διαδρομές είναι πάντα από πόλη σε πόλη. Θα κάνω την παραπάνω διαδρομή από το Ζμπράσλαβ τώρα. Και είναι το ίδιο στο Vidny. Η μόνη διαφορά είναι ότι η στάση εκεί δεν είναι σημείο διεθνούς ναύλου, οπότε δεν μπορούν να πουλήσουν CD εκεί. Αν το αγόραζα στο oebb θα μπορούσα να το αγοράσω με αυτόν τον τρόπο, ένα τέτοιο εισιτήριο κοστίζει το ίδιο με το hbf και έτσι θα έγραφε μόνο Wien πάνω του. Οπότε είμαι σίγουρος ότι μπορώ να πάω με αυτόν τον τρόπο, απλά μου έκανε εντύπωση που δεν το βρήκα πουθενά ως καλή συμβουλή για το πώς να γλιτώσω 2,5 ευρώ, πράγμα που με έκανε να μην είμαι σίγουρος αν όντως ισχύει για τις στάσεις που δεν είναι σημεία διεθνών ναύλων.
Οπότε απλά αναφέρω τη σωστή λύση - το διεθνές εισιτήριο δεν είναι προς Hbf, όπως έγραψε με σιγουριά η lma εδώ, αλλά από πόλη σε πόλη, δηλαδή από οποιαδήποτε στάση στην Πράγα σε οποιαδήποτε στάση στη Βιέννη, ανεξάρτητα από το αν η ιστοσελίδα της ČD, ή η OEBB, μπορεί να το πουλήσει απευθείας. Όπου μπορεί, μπορείς να δεις ότι θα προσφέρει την ίδια τιμή όπως μόνο στην Hbf. Δεδομένου ότι η διαφορά στην τιμή του εισιτηρίου για Βιέννη και αεροδρόμιο Βιέννης είναι συνήθως 10-15 ευρώ, αξίζει να αγοράσεις μόνο Βιέννη, αλλά ακόμα και τότε δεν είναι απαραίτητο να αγοράσεις το S-bahn και τα νομίζω 4,60Ε, αλλά μόνο από Βιέννη Kaiserebersdorf για 2,20. Υποθέτω (αλλά δεν ξέρω) ότι είναι απαραίτητο το τρένο να κάνει στάση εκεί, οπότε μάλλον δεν θα δουλέψει για Railjet κλπ, και φυσικά ότι το συγκεκριμένο τρένο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με rail pass, δηλαδή όχι CAT.
Για να γίνω σαφής, φτάσατε στο Kaiserebersdorf με το ίδιο τρένο που πήρατε από την Πράγα ή αλλάξατε τρένο στο Hbf (ή αλλού); Και αν αλλάξατε τρένο, ο ελεγκτής ήρθε στη συνέχεια να ελέγξει το εισιτήριό σας από την Πράγα και να επιβεβαιώσει ότι ήταν εντάξει;
Παρακαλώ δώστε μου σχόλια.
Άλλαξα στο Hbf σε S2 και στο Rennweg σε S7. Στη λάσπη του s ο αγωγός δεν ήρθε. Πήρα το εισιτήριο ήδη από το Branik, όπου στο δρόμο προς το Main ήρθε ο ελεγκτής και το έλεγξε. Στη συνέχεια ρώτησα τόσο τον Τσέχο όσο και τον Αυστριακό εισπράκτορα σχετικά με την περιήγηση στη Βιέννη, όταν έκανα check-in στη Railjet, και μου είπαν και οι δύο ότι μπορώ να συνεχίσω με το s-mud σε οποιαδήποτε στάση στη Βιέννη - γι' αυτό και δεν λέει ότι είναι για το Hbf, και γι' αυτό κοστίζει το ίδιο η αγορά του ακόμα και αν το εισάγω κάπου αλλού εκτός του Hbf (και ακόμα και αν το κάνω, το εισιτήριο θα εξακολουθεί να λέει μόνο Wien).
Ευχαριστώ για την ωραία αναζωογόνηση.
Η Βιέννη μπορεί να γράφεται εκεί, αλλά σίγουρα δεν είναι δυνατόν να συνεχίσετε προς τη Βιέννη με το S!!
Σταθερό είναι αυτό που γράφεται στο κάτω μέρος του δρομολογίου, δηλαδή σε ποιον σταθμό αγοράστηκε το εισιτήριο και εδώ στο εισιτήριο υπάρχει μόνο rj 375 για τον κεντρικό σταθμό της Βιέννης.
Προσθέτω ένα παράδειγμα εισιτηρίου που αγοράστηκε για το Praterstern της Βιέννης και εδώ επίσης πρέπει να τηρούνται τα υποχρεωτικά δρομολόγια των τρένων συμπεριλαμβανομένων των συνδέσεων με το S.
Η ισχύς του εισιτηρίου είναι 2 ημέρες, το ταξίδι πρέπει να ξεκινήσει την 1η ημέρα ισχύος και πρέπει να πληρούται η προϋπόθεση της χρήσης του υποχρεωτικού διασυνοριακού τρένου μεταξύ της Τσεχικής Δημοκρατίας και της γειτονικής χώρας που αναγράφεται στο εισιτήριο. Για ταξίδια προς τη Γερμανία και την Αυστρία, πρέπει επίσης να τηρούνται οι λοιπές συνδέσεις στις χώρες αυτές που αναγράφονται στο εισιτήριο, και αυτό ισχύει επίσης για ταξίδια διέλευσης μέσω Γερμανίας και Αυστρίας. Η υποχρεωτική αμαξοστοιχία πρέπει να χρησιμοποιείται σε ολόκληρη τη διαδρομή της στο πλαίσιο της συναφθείσας σύμβασης μεταφοράς.
Αυτή είναι η περιγραφή του "Early Ticket Europe". Δεν μπορώ να το ψάξω τώρα, αλλά υπάρχει μια αναφορά κάπου στο διαδίκτυο σχετικά με τη χρήση και άλλου τρένου, υπό την προϋπόθεση ότι ο επιβάτης πληρώνει τη διαφορά.
Ασχολήθηκα με αυτό πρόσφατα, όταν κινδυνεύαμε να χάσουμε μια σύνδεση δύο μηνών που μόλις είχε αγοραστεί ως "Early Ticket".
@lma: το παρακάτω χρονοδιάγραμμα είναι μόνο ενδεικτικό και δεν αποτελεί μέρος του εισιτηρίου. Αν το αγοράσετε στο σταθμό, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στο εισιτήριό σου αναγράφεται ως υποχρεωτική σύνδεση, εγώ δεν το είχα εκεί (αν και όταν το επέλεξα επέλεξα άλλη σύνδεση από Prague Hl.n. - Vienna Hbf).
Προσπάθησα λοιπόν να βρω: https://www.cd.cz/assets/info/ci...tppm_1.pdf Κεφάλαιο Ι, ενότητα 6.1:
"Τα διεθνή εισιτήρια ισχύουν επίσης προς/από σταθμούς εντός της μονάδας στην οποία βρίσκεται ο σταθμός που αναγράφεται στο ταξιδιωτικό έγγραφο."
Αλλά ομολογώ ότι δεν είμαι απόλυτα σίγουρος πώς αυτό ταιριάζει με το κεφάλαιο VII, σημεία 63 και 64.
63) Τα εισιτήρια εκδίδονται πάντα με υποχρεωτική σύνδεση με διασυνοριακό τρένο μεταξύ της Τσεχικής Δημοκρατίας και γειτονικής χώρας. Επιπλέον, για VJE προς Αυστρία και Γερμανία, το εισιτήριο συνδέεται με όλα τα τρένα στις χώρες αυτές.
64) Το υποχρεωτικό τρένο και η ημερομηνία αναγράφονται πάντα στο εισιτήριο. Το εισιτήριο είναι άκυρο εάν ο επιβάτης χρησιμοποιήσει άλλο τρένο. Ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να χρησιμοποιεί την υποχρεωτική αμαξοστοιχία σε όλη τη διαδρομή της στο πλαίσιο της συναφθείσας σύμβασης μεταφοράς. Τα τρένα σύνδεσης στα ČD, ZSSK, MAV-START και PKP IC/KD δεν είναι υποχρεωτικά τρένα και το εισιτήριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε τρένο σε αυτό το τμήμα της διαδρομής. Εάν το εισιτήριο εκδίδεται με τη μορφή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στο έγγραφο αναγράφεται επίσης το χρονοδιάγραμμα, το οποίο είναι ενημερωτικό.
Θα έλεγα ότι πρέπει να ισχύει το σημείο 6.1, δηλαδή το εισιτήριο ισχύει από την Πράγα έως τη Βιέννη και είμαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσω όλα τα υποχρεωτικά τρένα που αναφέρονται για όλο το μήκος, πράγμα που θα κάνω, απλώς θα χρησιμοποιήσω κάποια άλλα. Αλλά μπορεί να γίνει και το αντίθετο.
Έχω γράψει ένα ερώτημα προς την ČD. Πάντως, στο oebb.at το εισιτήριο για Hbf και Kaiserebersdorf κοστίζει το ίδιο (νομίζω ότι ξεκινάει από 14,30 ευρώ αν αγοραστεί νωρίς) και αν αγοραστεί από εκεί, η εγκυρότητα είναι εντελώς εκτός θέματος.