Wizz Air επαφή

Η Wizz Air είναι μια αεροπορική εταιρεία με την οποία πρακτικά δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή. Επισήμως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον αριθμό τηλεφώνου 900 140 940 με χρέωση 0,6 ευρώ ανά λεπτό. Οι κλήσεις γίνονται μόνο στα αγγλικά.
Η επικοινωνία μέσω των κοινωνικών δικτύων δεν είναι δυνατή.
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
10 σχόλια
Συγχαρητήρια. Πώς μπορώ να γράψω ένα γράμμα στον wizz;
Πρώτα πρέπει να συμπληρώσετε μια φόρμα στον ιστότοπό τους.
Δεν μπορώ να βρω πού να συμπληρώσω τη φόρμα στο
Γεια σας. Σήμερα πετούσα από τη Νίκαια στην Κρακοβία. Υπήρχε μια κοπέλα που καθόταν δίπλα μου στη θέση 17c, μπέρδεψε το σακίδιό της με το δικό μου (ήταν σχεδόν πανομοιότυπα) και το πήρε. Πώς μπορώ να τη βρω ή να βρω τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της από όπου αγόρασε τα εισιτήρια;
Γεια σας. Δεν ξέρω αν θα βρω την απάντηση εδώ ή όχι. Σήμερα έκλεισα δύο εισιτήρια για έναν ενήλικα και ένα παιδί. Μπαίνω στην εφαρμογή wizz mobile app, κάνω κλικ στο find a reservation. Στη συνέχεια γράφω τον κωδικό και το επώνυμο και εμφανίζεται ένα σφάλμα "Μπορείτε να διαχειριστείτε κρατήσεις με περισσότερους από 10 επιβάτες μόνο στην ιστοσελίδα μας wizzair.com". Πώς μπορώ να καταλάβω αν έκλεισα δύο εισιτήρια; Τι σχέση έχει αυτό με τους περισσότερους από 10 επιβάτες;
Και τι αναφέρει ο ιστός;
Έκανα online κράτηση μέσω της ιστοσελίδας. Αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν ξεχωριστή για κάθε εισιτήριο, αν και συνήθιζα να κλείνω εισιτήρια με τη μία και δεν υπήρχε τέτοια δυσκολία. Το μόνο ερώτημα είναι γιατί η εφαρμογή wizz για κινητά δεν λειτουργεί και λέει ότι υπάρχουν περισσότεροι από 10 επιβάτες στον κωδικό κράτησής μου, αν και μόνο δύο
Κάτι εξακολουθεί να μην λειτουργεί για την Wizzair. Είναι ένα τοπικό φολκλόρ.
Παρόλο που, σύμφωνα με αυτόν τον οδηγό, "η Wizz Air είναι μια αεροπορική εταιρεία με την οποία πρακτικά δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή". και "Η επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων είναι αδύνατη", σήμερα, όπως και αρκετές φορές στο παρελθόν, κατάφερα να επικοινωνήσω με αυτή την αεροπορική εταιρεία, ακόμη και μέσω ενός κοινωνικού δικτύου. Διαπίστωσα ότι οι επιλογές αποδοχής, αλλαγής και επιστροφής χρημάτων στον ιστότοπο είχαν εξαφανιστεί για τις δύο πτήσεις που διακόπηκαν (η μία λόγω μιας άλλης, μικρής, αλλαγής, η άλλη απλώς επειδή - υποθέτω ότι θα ερχόταν), οπότε πήγα στον ιστότοπό τους για να προσπαθήσω μέσω chat, όπως είχα καταφέρει να κάνω την προηγούμενη φορά (και το αντίστροφο μέσω Messenger). Προφανώς το chatbot τους είχε υποστεί κάποια αλλαγή προς το χειρότερο, οπότε δεν προσέφερε πλέον σύνδεση με κάποιον πράκτορα, το δοκίμασα x φορές. Έτσι ξεκίνησα να δοκιμάσω ντροπιαστικά την τύχη μου στο FB, όπου υπήρχε κάποια ένδειξη ότι θα ήταν δυνατή η σύνδεση με τον πράκτορα μέσω αυτού του ηλίθιου μενού chatbot, αλλά κόλλησα στο στάδιο μετά την αναφορά της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ωστόσο, δοκίμασα ξανά μετά από λίγο καιρό και παραδόξως, αφού καταχώρησα το email μου στη φόρμα στο διαδίκτυο, εμφανίστηκε ένα νέο μήνυμα στο Messenger από έναν πραγματικό ζωντανό πράκτορα, ο οποίος, ακόμη πιο απίστευτα, πραγματικά πολύ γρήγορα προσάρμοσε την κράτησή μου στις επιθυμίες μου (όπως πραγματικά εξπρές).
Λοιπόν, για να μην ξεπεράσω την κριτική αυτού του σκληρά μη επικαιροποιημένου οδηγού, θα προσθέσω την πληροφορία ότι προφανώς υπάρχει μόνο ένας ακόμη αριθμός για το τηλεφωνικό κέντρο της Wizz: +420225850035 στην τιμή μιας τοπικής κλήσης και με επιπλέον 15 ευρώ για θέματα που μπορούν να επιλυθούν και ξεχωριστά στο διαδίκτυο. "Οι κλήσεις διεκπεραιώνονται μόνο στα αγγλικά". Επίσης, δεν ισχύει πλέον. Οι αγγλόφωνοι πράκτορες είναι διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο, αλλά μπορούν επίσης να μιλήσουν ρωσικά, ουκρανικά, πολωνικά, ιταλικά, γερμανικά, βουλγαρικά, ρουμανικά και ουγγρικά από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.
Προσπάθησα επί 45 λεπτά να ακυρώσω την πτήση και δεν μπόρεσα.Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον αερομεταφορέα.Πολύ κακό πρόγραμμα εξυπηρέτησης. Επιμένω να ακυρώσω την πτήση.
Ελέγξτε το www.wizzair.com για μια φόρμα επικοινωνίας. Ή βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του τηλεφωνικού κέντρου. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή συνομιλία για να έρθετε σε επαφή με έναν πράκτορα.
Αν "επιμένετε στην ακύρωση" σε έναν ιστότοπο συζητήσεων, δεν θα σας ωφελήσει σε τίποτα. 😉
Παρακαλώ πείτε μου αν θέλω να προσθέσω ένα παιδί στην κράτηση, υπάρχουν άλλες επιλογές εκτός από την τηλεφωνική κλήση - δεν ήταν ακόμη δυνατό.
Chatbot - ζωντανός πράκτορας;
Γεια σας, γνωρίζει κανείς αν όταν σχολιάζετε τις δικές σας πτήσεις, παίρνετε πίσω τα χρήματά σας;
Ανάλογα με το τιμολόγιο με το οποίο αγοράστηκαν.
Πετάω από Θεσσαλονίκη για Λάρνακα και μου ζητάνε για την χειραπισκευη μου επιπλέων 63 ευρώ τι να πω μόνο ότι είναι αλήτες και βοηθήστε με αν γνωρίζεται υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω κάτι?
Χρηματα απο την wizz πηρε κανενασ πισω?
Πρέπει να περιγράψετε τη συγκεκριμένη κατάσταση.
Καλησπέρα σας. Παρακαλώ να με συμβουλέψετε για την ακόλουθη κατάσταση: η wizz ακύρωσε την πτήση και ζήτησε από όλους τους επιβάτες να κατέβουν από το αεροπλάνο πριν την αναχώρηση χωρίς να εξηγήσει τίποτα και άλλαξε τον προγραμματισμό της πτήσης για την επόμενη ημέρα, η οποία επίσης δεν πραγματοποιήθηκε. Πώς μπορώ να πάρω πίσω τα χρήματά μου επειδή η εταιρεία αυτή δεν μου παρείχε ξενοδοχείο ή φαγητό, έπρεπε να αγοράσω άλλο εισιτήριο, να πάρω ταξί και να πάω σε φίλους μου να περάσω τη νύχτα. Η εταιρεία μου απάντησε ότι δεν γνωρίζει ακόμα αν θα μου επιστρέψει τα χρήματα για το εισιτήριο των 2 ακυρωμένων πτήσεων. Δηλαδή, ξόδεψα χρήματα που δεν μπορώ να επιστρέψω. Τι πρέπει να κάνω; Σας ευχαριστώ.
Υπάρχει σύνδεσμος για τη φόρμα μερικές θέσεις πιο κάτω. Υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες - τόσο για επιστροφή χρημάτων για ακυρωθείσα πτήση ή για αποζημίωση βάσει του ΕΕ 261/2004, όσο και για επιστροφή των σχετικών εξόδων.