Η Wizz Air είναι μια αεροπορική εταιρεία με την οποία πρακτικά δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή. Επισήμως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον αριθμό τηλεφώνου 900 140 940 με χρέωση 0,6 ευρώ ανά λεπτό. Οι κλήσεις γίνονται μόνο στα αγγλικά.
Η επικοινωνία μέσω των κοινωνικών δικτύων δεν είναι δυνατή.
Σας ευχαριστώ για τον σύνδεσμο προς την καταγγελία κατέθεσα ένα εισιτήριο στο θέμα ενός σφάλματος κατά την πληρωμή, εκκρεμεί η τραπεζική μεταφορά
https://wizzair.com/cs-cz/inform...-stiznosti
Το μήνυμά μου στα αγγλικά(έβαλα EN στη φόρμα)
Γεια σας, πλήρωσα για το εισιτήριο στις 9/11 από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Η πτήση ήταν στο προφίλ μου κατά τη διαδικασία πληρωμής μέχρι σήμερα, σήμερα εξαφανίστηκε. Θα μπορούσατε να ρίξετε μια ματιά σε αυτό; Επισυνάπτω την επιβεβαίωση πληρωμής παρακάτω. Το ερώτημά μου αφορά μια πτήση με επιστροφή με κωδικό κράτησης XXXXXX. PRG > LCA 16.10.2024 με επιστροφή LCA > PRG 22.10.2024.
Το αίτημα/καταγγελία έχει υποβληθεί, έχω λάβει την επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τώρα περιμένω, δεν έχω ούτε τα χρήματα ούτε το εισιτήριο ακόμα
Γνωρίζοντας τη Wizzair, το περισσότερο που θα κάνουν είναι να σας επιστρέψουν τα χρήματά σας εντός δύο μηνών και να αγοράσετε το εισιτήριο ξανά μόνοι σας, ιδανικά (για τη Wizz) πολύ πιο ακριβά.
Και ο χρυσός κανόνας είναι: αν μπορείτε, μην πετάξετε με την Wizz και αν δεν μπορείτε, ΠΟΤΕ μην πληρώσετε με έμβασμα.