Wizz Air επαφή

Η Wizz Air είναι μια αεροπορική εταιρεία με την οποία πρακτικά δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή. Επισήμως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τον αριθμό τηλεφώνου 900 140 940 με χρέωση 0,6 ευρώ ανά λεπτό. Οι κλήσεις γίνονται μόνο στα αγγλικά.
Η επικοινωνία μέσω των κοινωνικών δικτύων δεν είναι δυνατή.
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
10 σχόλια
Προσπάθησα επί 45 λεπτά να ακυρώσω την πτήση και δεν μπόρεσα.Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με τον αερομεταφορέα.Πολύ κακό πρόγραμμα εξυπηρέτησης. Επιμένω να ακυρώσω την πτήση.
Ελέγξτε το www.wizzair.com για μια φόρμα επικοινωνίας. Ή βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του τηλεφωνικού κέντρου. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή συνομιλία για να έρθετε σε επαφή με έναν πράκτορα.
Αν "επιμένετε στην ακύρωση" σε έναν ιστότοπο συζητήσεων, δεν θα σας ωφελήσει σε τίποτα. 😉
Παρακαλώ πείτε μου αν θέλω να προσθέσω ένα παιδί στην κράτηση, υπάρχουν άλλες επιλογές εκτός από την τηλεφωνική κλήση - δεν ήταν ακόμη δυνατό.
Chatbot - ζωντανός πράκτορας;
Γεια σας, γνωρίζει κανείς αν όταν σχολιάζετε τις δικές σας πτήσεις, παίρνετε πίσω τα χρήματά σας;
Ανάλογα με το τιμολόγιο με το οποίο αγοράστηκαν.
Πετάω από Θεσσαλονίκη για Λάρνακα και μου ζητάνε για την χειραπισκευη μου επιπλέων 63 ευρώ τι να πω μόνο ότι είναι αλήτες και βοηθήστε με αν γνωρίζεται υπάρχει κάποιος τρόπος να κάνω κάτι?
Χρηματα απο την wizz πηρε κανενασ πισω?
Πρέπει να περιγράψετε τη συγκεκριμένη κατάσταση.
Είναι πραγματικά αδύνατο να ενημερώσετε το κείμενο; 1. υπάρχουν δύο τηλεφωνικές γραμμές, 2. δεν υπάρχει σύνδεσμος προς τη φόρμα επικοινωνίας, 3. μερικές φορές η Wizz μπορεί να επικοινωνήσει μέσω του Messenger.
Υποθέτω ότι θα απαντήσω για τον εαυτό μου.
Έρχεται η εξαφάνιση
Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την Wizz μέσω chat στον ιστότοπό της, αλλά ορισμένοι χειριστές είναι απλά τεμπέληδες και διακόπτουν τη σύνδεση μετά την ανάγνωση του αιτήματος. Πρέπει να είστε υπομονετικοί. Και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί το κείμενο του οδηγού δεν μπορεί να ενημερωθεί...
Δεν θέλω να γίνω ο κομιστής κακών ειδήσεων, αλλά αν οι εργαζόμενοι στα αεροδρόμια απεργούν, δεν δικαιούστε αποζημίωση από την Wizz. Αν η Wizz δεν έχει επιβεβαιώσει την ακύρωση, καλύτερα να τηλεφωνήσετε στο αεροδρόμιο στο οποίο υποτίθεται ότι θα πετούσατε όπως είναι. Καταλαβαίνω τους τσαντισμένους, αλλά πρόκειται για την Wizz.
Φαίνεται ότι ορισμένες πτήσεις από την Ελλάδα δεν είναι πλέον διαθέσιμες στη Wizz για την εν λόγω ημερομηνία. Το να καλέσετε το αεροδρόμιο μάλλον δεν θα είναι απολύτως χρήσιμο - μέχρι να ακυρώσει η Wizz, αυτές οι πτήσεις δεν μπορούν να αλλάξουν ούτως ή άλλως.
Το να εκνευρίζεσαι συχνά θολώνει την κρίση - διαφορετικά δεν ξέρω γιατί κάποιος θα έβριζε τη Wizz στην ιστοσελίδα ενός εντελώς ξένου και θα διεκδικούσε ακόμα αποζημίωση που δεν δικαιούται.
Και έτσι η διασκέδαση τελείωσε - η υστερική Ελληνίδα έφυγε προσβεβλημένη.
Και μόλις έγινε ενδιαφέρον :-)
Δεν καταλαβαίνω γιατί το μουνί ήρθε εδώ για να κλαψουρίσει, ενώ πρέπει να ήξερε πολύ καλά τι θα γινόταν και γιατί. https://en.wikipedia.org/wiki/Te...ns_in_2025
Same here I am due on the 09:45 flight on the 28th Feb from Athens to Budapest and then I have to change to Ryanair in Budapest for London. I am hearing that air traffic controllers are on strike that day. I haven't had any communication from wizz air regarding flight cancellation can you please advise if my flight will be cancelled.
I had my flight 7:55, i arrived at 5:00 am. I had done my check in and i was waiting for gate to open.
For 5 minutes i went to take a bottled water and they told me the gate was closed and didn’t let me to pass through. They offended me, raised voices and were very rude.
That was a very bad experience and i missed the flight
Παρόλο που, σύμφωνα με αυτόν τον οδηγό, "η Wizz Air είναι μια αεροπορική εταιρεία με την οποία πρακτικά δεν μπορείτε να έρθετε σε επαφή". και "Η επικοινωνία μέσω κοινωνικών δικτύων είναι αδύνατη", σήμερα, όπως και αρκετές φορές στο παρελθόν, κατάφερα να επικοινωνήσω με αυτή την αεροπορική εταιρεία, ακόμη και μέσω ενός κοινωνικού δικτύου. Διαπίστωσα ότι οι επιλογές αποδοχής, αλλαγής και επιστροφής χρημάτων στον ιστότοπο είχαν εξαφανιστεί για τις δύο πτήσεις που διακόπηκαν (η μία λόγω μιας άλλης, μικρής, αλλαγής, η άλλη απλώς επειδή - υποθέτω ότι θα ερχόταν), οπότε πήγα στον ιστότοπό τους για να προσπαθήσω μέσω chat, όπως είχα καταφέρει να κάνω την προηγούμενη φορά (και το αντίστροφο μέσω Messenger). Προφανώς το chatbot τους είχε υποστεί κάποια αλλαγή προς το χειρότερο, οπότε δεν προσέφερε πλέον σύνδεση με κάποιον πράκτορα, το δοκίμασα x φορές. Έτσι ξεκίνησα να δοκιμάσω ντροπιαστικά την τύχη μου στο FB, όπου υπήρχε κάποια ένδειξη ότι θα ήταν δυνατή η σύνδεση με τον πράκτορα μέσω αυτού του ηλίθιου μενού chatbot, αλλά κόλλησα στο στάδιο μετά την αναφορά της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ωστόσο, δοκίμασα ξανά μετά από λίγο καιρό και παραδόξως, αφού καταχώρησα το email μου στη φόρμα στο διαδίκτυο, εμφανίστηκε ένα νέο μήνυμα στο Messenger από έναν πραγματικό ζωντανό πράκτορα, ο οποίος, ακόμη πιο απίστευτα, πραγματικά πολύ γρήγορα προσάρμοσε την κράτησή μου στις επιθυμίες μου (όπως πραγματικά εξπρές).
Λοιπόν, για να μην ξεπεράσω την κριτική αυτού του σκληρά μη επικαιροποιημένου οδηγού, θα προσθέσω την πληροφορία ότι προφανώς υπάρχει μόνο ένας ακόμη αριθμός για το τηλεφωνικό κέντρο της Wizz: +420225850035 στην τιμή μιας τοπικής κλήσης και με επιπλέον 15 ευρώ για θέματα που μπορούν να επιλυθούν και ξεχωριστά στο διαδίκτυο. "Οι κλήσεις διεκπεραιώνονται μόνο στα αγγλικά". Επίσης, δεν ισχύει πλέον. Οι αγγλόφωνοι πράκτορες είναι διαθέσιμοι 24 ώρες το 24ωρο, αλλά μπορούν επίσης να μιλήσουν ρωσικά, ουκρανικά, πολωνικά, ιταλικά, γερμανικά, βουλγαρικά, ρουμανικά και ουγγρικά από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.