SAS Scandinavian Airlines με λίγα λόγια

Η Scandinavian Airlines, ευρύτερα γνωστή ως SAS, είναι ο εθνικός αερομεταφορέας για τρεις χώρες ταυτόχρονα. Είναι ένα κοινό σχέδιο της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας με βάσεις στην Κοπεγχάγη, τη Στοκχόλμη, το Όσλο και σε μικρότερες πόλεις της Σκανδιναβίας.
Η SAS θα μετακινηθεί από την Star Alliance στην αντίπαλη SkyTeam το 2024.
Κάντε κράτηση ξενοδοχείου στη Σκανδιναβία
Η SAS διαθέτει στόλο περίπου 120 αεροσκαφών σε μπλε και λευκό χρώμα Airbus A320 (όλες οι σειρές), Airbus A330 και Airbus A350. Σε λιγότερο πολυσύχναστες διαδρομές, η SAS πετάει επίσης αεροσκάφη Embraer E190, Bombardier CRJ-900 και ATR 72.
Αποκτήστε περισσότερες συμβουλές για πτήσεις με SAS Scandinavian Airlines
Είτε πετάτε με την SAS Scandinavian Airlines για πρώτη φορά είτε επανειλημμένα, δείτε τις χρήσιμες συμβουλές και συστάσεις μας:
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
4 σχόλια
Έτσι αγόρασα εισιτήρια από την Πράγα στην Κιρούνα το επόμενο έτος για ένα Σαββατοκύριακο κυνηγιού σέλαος. Η χαρά μας δεν κράτησε πολύ, η SAS άλλαξε τα εισιτήρια όχι μόνο εγκαίρως αλλά κυρίως μείωσε τη διαμονή μας από 3 σε 1 διανυκτέρευση.
Εντελώς ακατανόητο για μένα, όταν εξακολουθούσαν να προσφέρουν τα εισιτήρια ( σε διαφορετικές ώρες από αυτές που είχα ) στις αρχικές ημερομηνίες.
Αποφάσισα να ακυρώσω τα εισιτήρια σύμφωνα με την προσφορά στο email, αλλά η ιστοσελίδα δεν έδειχνε καθόλου την κράτηση , όπου θα ήταν δυνατή η ακύρωση ή άλλες ενέργειες ( μόνο το ταξίδι μου όπου θα ήταν δυνατή η προσθήκη υπηρεσιών ) .
Έπρεπε να κατεβάσω μια εφαρμογή όπου ήταν δυνατή η ακύρωση .
Με προβληματίζει όταν το ημερολόγιο πτήσεων προσφέρει μια πτήση x φορές την ημέρα , γιατί ανέβαλε την πτήση μας κατά δύο ημέρες......
Όταν μια πτήση αναβάλλεται ή ακυρώνεται, το σύστημα την ξανακλείνει αυτόματα και μερικές φορές αυτές οι πτήσεις μπορεί να είναι εντελώς άσκοπες. Αν θέλατε να πετάξετε, το μόνο που είχατε να κάνετε ήταν να τους τηλεφωνήσετε και θα άλλαζαν τις πτήσεις όπως τις θέλατε...
Για τον συγγραφέα, η ιδέα ότι θα μπορούσε να επικοινωνήσει με την αεροπορική εταιρεία είναι προφανώς ακατανόητη...
@Jox , ο συγγραφέας είναι ένας ηλίθιος που, με το επίπεδο των αγγλικών του, δεν θα τολμούσε να κάνει ένα τηλεφώνημα σε αυτή τη γλώσσα.
Φυσικά, έψαξα για άλλους τρόπους επικοινωνίας με την υποστήριξη πελατών, δυστυχώς το CHAT ήταν μόνο ένα ρομπότ AI που έδινε μόνο γενικές πληροφορίες και δεν μπόρεσα να βρω άλλη επιλογή εκτός από το phone......
Ενοχλήθηκα από τη μη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας , την απειρία της αλλαγής των εισιτηρίων ( δεν ξέρω αν η αρχική τιμή παραμένει ?) , την απώλεια της σύντομης σύνδεσης και συνεπώς του συνολικού χρόνου πτήσης - που ήταν ένα από τα κίνητρα ( μαζί με την τιμή) για την αγορά αυτού του εισιτηρίου.
Αυτοί που πάσχουν από τέτοια προβλήματα δεν έχουν συνήθως κανένα πρόβλημα να βρουν ένα θύμα με την κατάλληλη γλώσσα για να κυβερνήσουν, το οποίο θα λύσει το πρόβλημα γι' αυτούς. 🙂 Διαφορετικά, μπορείτε να συνδεθείτε με έναν ζωντανό πράκτορα στη συνομιλία και υπάρχουν επίσης μεταφραστές.
Είναι τόσο ηλίθιο... Ακύρωσα τα εισιτήρια επιβράβευσης, σύμφωνα με τον ιστότοπο το τέλος ήταν 25 ευρώ ανά εισιτήριο, δεν είχα πρόβλημα με αυτό. Τελικά από τεμπελιά ακύρωσα στην εφαρμογή και χωρίς χρέωση, μίλια πίσω και φόρους την επόμενη μέρα στο λογαριασμό👍.

Γεια σας, έχει κανείς κάποια τρέχουσα εμπειρία σχετικά με το αν τα οφέλη της Flying Blue αναγνωρίζονται μετά την ένταξη της SAS στην Skyteam; Έχω Silver και επομένως θα έπρεπε να έχω επίδομα αποσκευών, το οποίο δεν μου δείχνει η εφαρμογή της SAS. Οπότε δεν ξέρω αν δεν το αναγνωρίζουν ή αν δεν έχουν συνδέσει ακόμα τα συστήματα. 🤷

Επομένως, το κλειδί είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι στο έξυπνο τιμολόγιο.

Έτσι, στο τιμολόγιο είναι η SAS Go Light, η οποία είναι η φθηνότερη. Απλά στην Skyteam, ακόμα και ο φθηνότερος ναύλος πρέπει να έχει αποσκευές. Έτσι λειτουργεί και στην KLM, AirFrance, Korean,... αλλά δεν ξέρω αν λειτουργεί πια στην SAS.

Στα χαρτιά θα έπρεπε να είναι έτσι, αλλά η πρακτική είναι προφανώς διαφορετική, ακόμη και για άτομα με ελίτ συν... Το σίγουρο είναι ένα πολυβόλο, οπότε τηλεφωνήστε ή γράψτε.
Είχες ένα SAS GO Light, αυτό το εισιτήριο έχει μια εξαίρεση, όταν έχεις εισιτήριο SAS GO Light τότε τα οφέλη σου από το πρόγραμμα bonus
που χρησιμοποιείτε δεν θα σας παρέχουν δωρεάν επιπλέον αποσκευές. Σε αυτή την περίπτωση έπρεπε να πληρώσετε για τις αποσκευές.
Αυτό αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της Skyteam:
"Μία επιπλέον αποσκευή επιπλέον των αποσκευών που περιλαμβάνονται στους όρους του εισιτηρίου (εκτός από τα εισιτήρια 'Go Light').
Το βάρος της πρόσθετης αποσκευής αντικατοπτρίζει το βάρος της αποσκευής που περιλαμβάνεται στην κατηγορία κράτησης σε περίπτωση 'piece concept'. 20kg σε περίπτωση 'weight concept'."
https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/ Σύνδεσμος προς τον εν λόγω δικτυακό τόπο:
Ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε ξανά στο πλοίο, όταν μας δοθεί η ευκαιρία!

Ευχαριστώ!

Έτσι στέλνω μια πραγματική εμπειρία. Η SAS έχει ενσωματώσει και πριν από μερικές εβδομάδες άρχισε να δείχνει στην εφαρμογή ότι έχω δωρεάν αποσκευές στο Flying Blue Gold, ακόμα και στο ναύλο Go Light.
Έχω εισιτήριο SAS Go Light και η ιστοσελίδα της SAS μου δείχνει ότι δικαιούμαι δύο αποσκευές ανά άτομο - βλ. συνημμένη εκτύπωση. Η Pelican, μέσω της οποίας αγόρασα τα εισιτήρια, μου λέει και πάλι ότι δικαιούμαι μόνο μία βαλίτσα. Οπότε τώρα είμαι ελαφρώς μπερδεμένη ως προς το τι να πιστέψω:) Υποθέτω ότι οι πληροφορίες στην ιστοσελίδα της SAS είναι το κλειδί.
Συχνά αυτές οι ανακρίβειες συμβαίνουν επειδή η αεροπορική εταιρεία δεν αναφέρει το προσωπικό αντικείμενο ως αποσκευή. Αυτός είναι πιθανώς ο λόγος για τον οποίο η Pelican ισχυρίζεται μόνο 1 τυπική χειραποσκευή.
Ευχαριστώ:)