Ryanair καθυστερημένες και ακυρωμένες πτήσεις
Έχει ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σας με τη Ryanair κατά 2 ώρες ή περισσότερο; Τότε δικαιούστε αποζημίωση έως 600 ευρώ ανά άτομο.
Μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση απευθείας από την αεροπορική εταιρεία ή απλά και δωρεάν από εξειδικευμένα γραφεία.
Υποβάλετε αίτηση για αποζημίωση
Η αποζημίωση βάσει του κανονισμού ΕΚ 261 ισχύει για όλες τις πτήσεις που εκτελεί η Ryanair.
Καθυστέρηση πτήσης με τη Ryanair
Εάν αντιμετωπίσετε καθυστέρηση 2 ωρών ή περισσότερο στο αεροδρόμιο αναχώρησης, η Ryanair οφείλει να σας παρέχει δωρεάν αναψυκτικά ανάλογα με τη διάρκεια της καθυστέρησης.
Εάν η διάρκεια της καθυστέρησης στο αεροδρόμιο άφιξης είναι 3 ώρες ή περισσότερο, δικαιούστε επίσης οικονομική αποζημίωση από 250 ευρώ έως 600 ευρώ ανάλογα με την απόσταση μεταξύ των δύο αεροδρομίων.
Δικαιούστε οικονομική αποζημίωση μόνο εάν η Ryanair ευθύνεται για την καθυστέρηση. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο άρθρο Αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων.
| Απόσταση | Καθυστέρηση | Αποζημίωση |
|---|---|---|
| έως 1 500 χλμ. | 3h+ | 250 ευρώ |
| 1 500 έως 3 500 χλμ. | 3h+ | 400 ευρώ |
| πάνω από 3 500 χλμ. | 3h+ | 300 ευρώ |
| πάνω από 3 500 χλμ. | 4h+ | 600 ευρώ |
Ακυρωμένη πτήση με τη Ryanair
Εάν η πτήση σας ακυρωθεί από τη Ryanair περισσότερες από 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση, δικαιούστε δωρεάν επαναπροσδιορισμό ή επιστροφή της αρχικής τιμής του εισιτηρίου.
Ωστόσο, εάν η πτήση σας ακυρωθεί λιγότερο από 14 ημέρες πριν από την αναχώρηση, δικαιούστε επίσης αυτόματα οικονομική αποζημίωση έως 600 eur.
Και πάλι, η αποζημίωση οφείλεται μόνο εάν η αεροπορική εταιρεία ακυρώσει την πτήση και όχι λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων.
Διαβάστε περισσότερα σχετικά στο άρθρο Αποζημίωση για ακυρώσεις πτήσεων.
Πού μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για αποζημίωση
Η Ryanair διαθέτει ειδική φόρμα επικοινωνίας για αποζημίωση στη διεύθυνση ryanair.com/eu-261.
Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες συχνά προσπαθούν να αποφύγουν την αποζημίωση και να τραβήξουν σε μάκρος την όλη διεκδίκηση αγνοώντας και λέγοντας ψέματα, οπότε επικοινωνήστε απευθείας με τον οργανισμό.
Έμειναν ερωτήσεις;
Αν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το άρθρο...
Γεια σας, δεν μπόρεσα να πετάξω χθες από το Ταλίν προς τη Στοκχόλμη,
Δεν μπόρεσα να πετάξω το ταξίδι μου χθες από το Ταλίν προς τη Στοκχόλμη, στις 15.10, αρ. κράτησης: T4DMFH, επειδή στο ηλεκτρονικό check-in διαπιστώθηκε ότι υπάρχει λάθος επώνυμο στην κάρτα επιβίβασης. Δεν υπήρχε καμία δυνατότητα να αλλάξω ή να γράψω το σωστό επώνυμο, καθώς το στείλατε ολόκληρο μόνο στα στοιχεία του διαβατηρίου μου. Αναρωτιέμαι γιατί το κάνετε αυτό; Το επώνυμο προήλθε από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου αναφέρεται το παλιό μου επώνυμο. Δεν υπήρχε επίσης καμία δυνατότητα να αλλάξω τα στοιχεία μου στο λογαριασμό μου στη ryanair;
Με εκτίμηση
Olivia Anderson,
0737322658,
ofelia789@hotmail.se
Επικοινωνήστε με τη Ryanair. Αυτός είναι ένας ταξιδιωτικός ιστότοπος, όχι η Ryanair!
Αγαπητή Olivia/Ofelie, ή όπως αλλιώς σε λένε, γράφεις για έναν ταξιδιωτικό ιστότοπο. Κανείς δεν μπορεί να σε βοηθήσει εδώ. Επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρεία.
Και ο κωδικός κράτησης δεν δημοσιεύεται για λόγους αρχής.